Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 mei 2024


Aanbevolen berichten

Waarom vind je dat gemeen @Roberto?
Ik kan er niet mee zitten hoor. Ik heb niemand op negeren, nooit gehad ook.

Pas wanneer ik het zou overwegen zou ik mezelf eerder afvragen waarom ik dat zou willen?
Lees ik dan iets wat ik niet had willen lezen?... en zo ja; waarom dan? 
De antwoorden daarop zijn voor mij veel belangrijker om te weten lijkt me ipv het bij een ander neer te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 111
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

28 minuten geleden zei Remi1:

Waarom vind je dat gemeen @Roberto?
Ik kan er niet mee zitten hoor. Ik heb niemand op negeren, nooit gehad ook.

Pas wanneer ik het zou overwegen zou ik mezelf eerder afvragen waarom ik dat zou willen?
Lees ik dan iets wat ik niet had willen lezen?... en zo ja; waarom dan? 
De antwoorden daarop zijn voor mij veel belangrijker om te weten lijkt me ipv het bij een ander neer te leggen.

@Remi1, ik heb hier nog nooit iemand op negeren gezet.
Ik weet niet eens wat er dan technisch gebeurt.

Een aantal forumleden heeft bij mij blijkbaar op de Negeer knop geklikt.
Bij jou vermoedelijk ook wel.
Dat moet iedereen zelf weten.
Maar om mij dat te laten weten vind ik gemeen.

Je kunt toch gewoon door scrollen als je niet geinteresseerd bent.
Dat is wat ik bedoel.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil daar best op reageren @Roberto, er is niets gemeens aan wat mij betreft.
Jij bleef mij steeds quoten, sneerde naar mij, ook nadat ik jou vriendelijk gevraagd heb
dat niet meer te doen. En toen dat niets opleverde heb ik gezegd dat ik je op negeren zette, zodat je snapt dat ik niet steeds
op jou blijf reageren. Het is nogal niet wat wat je over mij schreef. Een soort van obsessie zo ervaar ik dat. Nog steeds, want
je blijft over mij schrijven.  Ook nadat anderen je daar op attent maakten. 
Dat jij mij van gemeen doen/zijn beticht zegt iets over jou. Ik heb hier nog nooit kwade bedoelingen gehad.
Gebruik dat negeren dus om mezelf tegen impulsief posten te beschermen. Helaas is oningelogd wel alles te lezen. Maar dat is
logisch op een openbaar forum. 
Dus nogmaals, als jij mij met rust laat kan ik de negeerfunctie ook uitschakelen. 
 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Roberto Haal maar beter namen weg denk ik, want het gaat er niet om wie dat doen, het gaat om jou he. Om wat het met jou doet en waarom. Snap je dat?
Jij bent hier voor jezelf en je haalt eruit wat voor jou helpende is; dat geldt voor iedereen zo. De negeerknop gebruiken en dat ook kenbaar maken is iets wat ik persoonlijk ook niet zo goed begrijp en eerder een soort van struisvogel- en vriendjespolitiek vind en je eigen daarmee zelfs tekort doet. Als ik mezelf ergens heb leren kennen is het hier op dit forum wel. En nee dat was heus niet altijd even leuk en aardig, dat was ik zelf ook niet maar daar heb ik van geleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar @lady jane als jij of ik op een openbaar forum schrijft kun je reactie"s verwachten.
Daar kunnen mensen of reactie"s tussen zitten die je misschien niet moet maar zou je/ ik dat dan niet moeten bedenken voordat we openbaar posten?

Ik kan moeilijk World Wide posten en verwachten dat de hele wereld z"n typvingers stil houdt tegen mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Remi1:

Ja maar @lady jane als jij of ik op een openbaar forum schrijft kun je reactie"s verwachten.
Daar kunnen mensen of reactie"s tussen zitten die je misschien niet moet maar zou je/ ik dat dan niet moeten bedenken voordat we openbaar posten?

Ik kan moeilijk World Wide posten en verwachten dat de hele wereld z"n typvingers stil houdt tegen mij.

Natuurlijk Remi, reacties zijn en blijven welkom. Maar als er gesneerd wordt, als mijn postings helemaal verkeerd worden herhaald met wel mijn naam erbij,
als iemand op die manier nieuwe mensen verwelkomt en ook nog en passant mij erbij haalt. Zelfs zo dat anderen voor mij opkwamen, nou dan is er iets ongezonds aan de gang. En zoals jij zelf schrijft dat je niet altijd even aardig was onder invloed, zo weten we hier ook wel dat er veel werd geschreven tijdens en na de pakken wijn. Daar kan ik me niet tegen verweren. Dan word ik liever genegeerd of met rust gelaten. En momenteel gaat dit alleen over Roberto, laten ik daar duidelijk in zijn.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Roberto, ik kan niet spreken in een ander zijn plaats dus dat wil ik nu zeker ook niet doen. Ik wil wel graag reageren op je vraag met een inzicht dat ik kreeg toen je op mijn draadje enkele dagen geleden een kloosterfilmpje postte met vogelgeluiden. Ik heb het toen willen schrijven maar durfde niet goed omdat ik niet grof wilde overkomen want dat is absoluut ook niet mijn bedoeling. Maar, here we go dus, ik vind jou nl. de ‘koekoek’ van het forum.  In alle betekenissen maar voor mij in de eerste plaats als vogel die met zijn aanhoudend geluid alle andere vogels overstemt. Hier komt er elk jaar eentje, dag in dag uit steekt hij er boven uit, je kan hem niet negeren en hoe harder je dat probeert te doen, hoe irritanter het wordt. Het beste is hem gewoon laten zijn en dan verdwijnt het geluid uiteindelijk wel op de achtergrond en hoor je het eigenlijk niet meer tot iemand je er terug op wijst.

Weet je, ik heb zelf geen ass maar sinds vorig jaar ben ik wel, zonder testen maar door mijn dochter die wel getest geweest is, te weten gekomen dat ik een ander (zonder in detail te treden wegens te veel vooroordelen) neurodivers profiel heb. Het is sindsdien en nog steeds een zoektocht om mijn jarenlange ‘aanpassing’ ongedaan te maken en helemaal mezelf te leren zijn. Vooral ook voor mijn dochter zoek ik een weg om binnen de eenheidsworst die ‘de maatschappij’ van ons probeert te maken, onze bijzonderheden er te mogen laten zijn. Dat is niet gemakkelijk omdat niet iedereen begrijpt waar het precies om gaat. Maar toch moet ik dit blijven oefenen en trachten voor te leven, mij niet langer (te veel trachten) aanpassen en gewoon zijn wie ik ben, of anderen dat nu lusten of niet. Als het voor anderen too much is, moeten zij maar leren om op de negeerknop te duwen want ik snap ook wel dat het voor hen soms vet irritant kan zijn. Maar wij mogen er ook zijn zoals we zijn.

Moraal van het verhaal: de koekoek koekoekt verder en wie daar niet tegen kan moet het ook maar zelf uitzoeken. Dat is ook hun recht.

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om het bij mezelf te houden dan maar.. Ik was onder invloed beter te genieten dan zonder.
Zonder alcohol kon ik behoorlijk gefrustreerd zijn en soms nog steeds wel, eerlijk toegegeven. Daar ga ik niet omheen breien want dat is gewoon nog steeds weleens zo.
Heel vervelend want ik weet het zelf en ik merk het zelf eerder op dan mijn omgeving inmiddels dat heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen.
De dry drunk in mij leeft dus nog steeds, helaas.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben ook al die jaren onder de indruk geweest (en misschien nog steeds zo) dat ik met alcohol ‘behapbaarder’ ben voor anderen. 
Ondanks (of net omwille van 😜) alle uitleg hierover de laatste dagen) ben ik nog steeds niet helemaal mee met die ‘dry drunk syndrome’ en het verband hiermee. 

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar slaat het nou eigenlijk op @bumperjim?
Bedoel; je koopt een krant met de bedoeling om het te lezen en pas wanneer je het leest besef je dat je het niet had willen lezen.
Waarom koop je dan de krant?

Best gek eigenlijk..

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Musashi:

Ja ik ben ook al die jaren onder de indruk geweest (en misschien nog steeds zo) dat ik met alcohol ‘behapbaarder’ ben voor anderen. 
Ondanks (of net omwille van 😜) alle uitleg hierover de laatste dagen) ben ik nog steeds niet helemaal mee met die ‘dry drunk syndrome’ en het verband hiermee. 

Nee? Ik heb je hierin gevolgd (in je reactie"s op dit onderwerp) en dat dacht ik a,l dat je niet mee bent, in jou ogen, maar dat valt reuze mee hoor. Ik heb een paar pogingen gedaan om het te omschrijven/ uitleg erover te schrijven maar ik heb het steeds niet gepost want om het precies onder woorden te brengen is lastig vind ik. Wat ik van jou gelezen heb dan begrijp je het heel goed hoor alleen is het een nog een kwestie van oefenen om het bij jezelf tijdig te herkennen maar dat komt nog wel, dat heb ik al wel gezien. Sterk is dat hoor. Daar heb je van mij geen verdere uitleg bij nodig denk ik, ontdek het zelf maar, dat kun jij wel :rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Reacher:

Is het werk met name altijd iets waar je over loopt te piekeren @Lika of zou je je zonder werk ook constant zorgen maken over iets anders? 

Zonder werk denk ik ook. Wel minder, maar ik zou niet persé zonder zorgen zijn.  Het is iets heel hardnekkigs uit mijn jeugd/opvoeding denk ik. ‘Als het maar niet fout gaat’. ‘Zal je net zien gebeurt ons weer.’ Doe dus maar niets, dan kan er niets gebeuren.  Allemaal enge dingen in het grote buitenbos. Mijn ouders en ik zaten als het ware onder de bank, te wachten tot alles voorbij was. Zo zie ik het achteraf. Ik heb een prima jeugd gehad, maar was alleen met twee bangige ouders. Denk ik achteraf. Ik kan het allemaal verklaren, maar het is zo mijn eerste natuur om angst te hebben en in de overcontrole te schieten. Ik heb een tijdje schoonmaakwerk gehad. Ook daarbij angst. (Dat ik de vloer te nat had achtergelaten en dat mensen daardoor uitgleden om maar wat te noemen) paniek en angst, overcontrole etc. Bron van drinken, roken, depressie etc denk ik ook. 
Maar nu ben ik met mezelf goed op weg. Het hoort bij me, maar ik ben het niet. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Claudius moet nog 2 nachtdiensten draaien en daarna bijna 2 weken vrij. Dan heb ik wat meer tijd om op jou prive te reageren. Hoop dat je dat snapt, je doet mij teveel aan mijn ex denken. En dat doet soms pijn, hoop dat je dat snapt. Maar wil wel graag contact met jou als jij het dan ook nog wil na wat ik nu heb gepost. Weet niet maar waarom. Maar jij bent nog wel iemand die ondanks alles leeft en dat wil ik graag zo houden. Doe je best en ik ga nu echt uitloggen weeeeeeeeeeeer. Hou je goed!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Remi1:

Waar slaat het nou eigenlijk op @bumperjim?
Bedoel; je koopt een krant met de bedoeling om het te lezen en pas wanneer je het leest besef je dat je het niet had willen lezen.
Waarom koop je dan de krant?

Best gek eigenlijk..

In. De. Krant. Lees. Je. Toch. Ook. Niet. Al-les. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Hé Remi hoe is het met jou?

Oke moest even een drempel over maar vooruit dan maar.. ik ben niet voor niets hier weer op het forum aan het schrijven, dat heeft een reden helaas.


Ik ben een 4 bijna 5 weken geleden naar de kroeg gegaan weer eens sinds lange tijd. Het leek me "weleens weer kunnen sinds lange tijd, ontspanning".
Het enige wat ik me nog herinneren kan is dat ik daar was, speciaal bier dronk; En dat is het.
Volgende is dat ik wakker werd in mn bed met een zere voet en niet meer kon lopen.

Achteraf schijn ik gevallen te zijn en hebben ze me in een auto gedragen, thuis gebracht en me mijn huis ingedragen en naar bed gebracht.

Nu loop ik al bijna 5 weken met krukken want m"n enkelbanden gescheurd.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...