herman0167 Geplaatst 1 mei 2024 Rapport Geplaatst 1 mei 2024 zal aan mij liggen maar ik wordt doodmoe van dat dronken geblaat van die Mai Prana, Mai, nancy en 1 andere reageerden hierop 2 1 1
bumperjim Geplaatst 1 mei 2024 Rapport Geplaatst 1 mei 2024 Gewoon op negeren zetten Mai reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 mei 2024 Rapport Geplaatst 1 mei 2024 dat kwam bij jou ook voor @herman0167 en dat was minder zinnig dan wat Mai schrijft (als je ervoor open kunt staan) Prana en Reacher reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 1 mei 2024 Rapport Geplaatst 1 mei 2024 Ik heb liever @Mai haar dronken dubbele haiku’s over leven liefde en pijn dan nare opmerkingen van * Hadocque, Francoise, Prana en 1 andere reageerden hierop 3 1
Hadocque Geplaatst 1 mei 2024 Rapport Geplaatst 1 mei 2024 Zo is het, Rietsj. deookworstelendemaarbovenkomende Mai, Prana, lady jane en 1 andere reageerden hierop 3 1
Reacher Geplaatst 1 mei 2024 Rapport Geplaatst 1 mei 2024 Als je maar weer boven komt @Hadocque Mai en Hadocque reageerden hierop 2
herman0167 Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 13 uur geleden zei Reacher: Ik heb liever @Mai haar dronken dubbele haiku’s over leven liefde en pijn dan nare opmerkingen van * schelden met * , daar wordt ik me me toch even op mijn nummer gezet, goed bezig reacher, jij bepaalt bij deze het nieuwe niveau van het forum. Prana reageerde hierop 1
Prana Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 3 uur geleden zei herman0167: schelden met * , daar wordt ik me me toch even op mijn nummer gezet, goed bezig reacher, jij bepaalt bij deze het nieuwe niveau van het forum. Nou nou @herman0167, eerst tegen @Mai en nu tegen @Reacher? Mai heb ik pas sinds kort hier gezien (al schrijft ze hier al heel lang). Ik vind het heel intrigerend wat ze schrijft. Met drank op of niet, daar heb ik sowieso niets mee te maken. Dus ik ben het zeker niet met jou eens! Reacher? Ach, dat is waarschijnlijk de liefste van ons allemaal hier Ik schrijf hier niet zoveel, maar lees vaak mee en krijg heel veel steun. Tot een tijdje terug kwam jij hier alleen af en toe om te klagen dat het stil was....Dat irriteerde ook sommigen. Zullen we gewoon proberen iedereen in hun waarde te laten?
bumperjim Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 Dat vond ik inderdaad ook nogal "cavalier", wat in het Frans gek genoeg zo ongeveer het tegendeel betekent van in het Nederlands.
Prana Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 2 minuten geleden zei Adri03: Goed plan. Maar dat geldt dan misschien ook voor @Reacher die @herman0167 immers zomaar gelijkstelde aan het uiteinde van een dikke darm? Klopt. Maar dat was nadat hij begon over Mai, toch? Maar goed, dat is ook weer zo kleuterachtig om te zeggen, ik weet het. Ik heb gezegd wat ik dacht en daarbij laat ik het nu. Ik ben veel te actief de laatste dagen
bumperjim Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 Hij mag zich toch ergeren aan dat dronken gepraat zolang hij nog niet de negeerfunktie gevonden heeft?
Prana Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 Tuurlijk, wat mij betreft mag hij zich ergeren wat hij wil. Zoals velen zich ergerden aan hem, maar uit respect niets zeiden. Dus ook hij kan lekker scrollen nu dat hij nuchter is en beter zou moeten weten? Nou ik kan het zelf blijkbaar ook niet laten, dus ciao. Ik ga me maar eens met de Italiaanse bouwvakkers bezig houden. Is ook best een uitdaging haha. Mai reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 (bewerkt) 5 uur geleden zei herman0167: schelden met * , daar wordt ik me me toch even op mijn nummer gezet, goed bezig reacher, jij bepaalt bij deze het nieuwe niveau van het forum. Herman volgens mijn eigen definitie ben ik ook een *sterretje* zoals de moderator ons liever noemt. Maar teruglezend begrijp ik zeker waarom je je aangesproken voelt. Toevoeging: want inderdaad van toepassing. 2 mei 2024 bewerkt door Reacher
Reacher Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 1 uur geleden zei Prana: Reacher? Ach, dat is waarschijnlijk de liefste van ons allemaal hier Dat klopt 😇 Mai en Francoise reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 Tut tut @bumperjim en @Adri03 jullie struikelen nog over jullie eigen schoenen om het voor @herman0167op te nemen tegen @Prana. Smaragdie reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 Op 1-5-2024 om 13:54 zei herman0167: zal aan mij liggen maar ik wordt doodmoe van dat dronken geblaat van die Mai “die” Mai voelt het fijn? Reacher, lady jane, Smaragdie en 2 anderen reageerden hierop 5
bumperjim Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 1 uur geleden zei Reacher: Tut tut @bumperjim en @Adri03 jullie struikelen nog over jullie eigen schoenen om het voor @herman0167op te nemen tegen @Prana. Zit je eigenlijk in het onderwijs Reacher? Zomaar een hunch
herman0167 Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 dat de moderator het woord in een "sterretje" veranderd vind ik wel heel toepasselijk , ze lezen en denken goed mee Smaragdie reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 Soms doen mensen dat ook zelf al Smaragdie en Reacher reageerden hierop 2
Smaragdie Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 (bewerkt) @Mailees ik liever dan dat continue geanalyseer van sommigen tot op het bot en dieper. Daar begrijp ik dan niks van maar goed ben niet autist zoals @Adri03 @herman0167 bv. Herman vond het zo stil en vroeg wel 100 keer dat hij hier niks kon vinden. Hij is nu genezen. En krijgt een sticker. Kan ik ook niks aandoen. Lekker blijven schrijven @Mai Nog 3 nachtdiensten te gaan. Ik kon natuurlijk weer geen nee zeggen of ik er wat meer wil draaien ivm zieke collega's. Fijne avond. 2 mei 2024 bewerkt door Smaragdie Mai reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 42 minuten geleden zei Smaragdie: van maar goed ben niet autist zoals Dit kan heel kwetsend zijn, niet persé voor degenen die je autist noemt, maar wel voor degenen die autisme hebben en hun hele leven moeten opboksen tegen alle vooroordelen. Wie wilde je nu aanspreken met je bericht? Ik hoop dat ik je gewoon helemaal verkeerd begrijp. Smaragdie en Francoise reageerden hierop 1 1
Mai Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 Ja autisme ken ik ook light version denk ik soms..
Mai Geplaatst 2 mei 2024 Rapport Geplaatst 2 mei 2024 Op 1-5-2024 om 15:39 zei bumperjim: Gewoon op negeren zetten Lekker makkelijk Kun je doen Ik val hier niemand aan ”schaapt het niet, dan blaat het niet” Smaragdie, Musashi en Reacher reageerden hierop 3
Smaragdie Geplaatst 3 mei 2024 Rapport Geplaatst 3 mei 2024 15 uur geleden zei Etty: Dit kan heel kwetsend zijn, niet persé voor degenen die je autist noemt, maar wel voor degenen die autisme hebben en hun hele leven moeten opboksen tegen alle vooroordelen. Wie wilde je nu aanspreken met je bericht? Ik hoop dat ik je gewoon helemaal verkeerd begrijp. Dat kan zeker kwetsend zijn. Ben zelf ook een autist, wie niet tegenwoordig? Gradaties zijn er zeker. Voor hen was het ook niet bedoeld zoals je kon lezen. Maar mensen die zo gefixeerd zijn noem ik dan ook autist terwijl zij zich zelf natuurlijk niet zo zien maar dat wilde ik benadrukken ermee. Ik kon het gewoon niet uitstaan hoe er met Mai omgegaan werd. Dat lieve mens doet geen vlieg kwaad. Beter kan ik het niet uitleggen sorry. Leven en laten leven en als het ze niet bevalt negeren of erover heen lezen.
lady jane Geplaatst 3 mei 2024 Rapport Geplaatst 3 mei 2024 (bewerkt) 17 uur geleden zei Smaragdie: maar goed ben niet autist zoals en 41 minuten geleden schrijf je; 43 minuten geleden zei Smaragdie: Ben zelf ook een autist, what's it gonna be boy, yes or no? (Paradise bij the dashboard light) 3 mei 2024 bewerkt door lady jane Francoise reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden