Woman Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Mijn hondje is een kruising van een Terriër met een Portugese Podengo Medium. Ze is gevonden met haar zusjes in Roemenië en is al 10 jr bij mij. Ze was gekomen als gasthondje maar omdat ze zo goed bij mij past mocht ze blijven. Ze is heel zacht en vriendelijk van karakter en soms gevoelig en verlegen. Als we buiten zijn wordt ze heel wild dat is altijd erg grappig. Ze heet Kylee.
Woman Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Mijn overgrootmoeder heeft dezelfde achternaam als haar man. Nu ben ik er achter gekomen dat hun vader ook dezelfde voornaam hebben. Ik was in de war tijdens het uitzoeken, heel even dacht ik dat ze broer en zus waren, van dezelfde vader. Maar de geboorteplaats van die vaders zijn gelukkig verschillend. Ik hoop er achter te komen waar de naam Lewis vandaan komt, waar mijn passie voor buikdansen vandaan komt en mijn liefde voor Friesland. Tot nu toe woonden ze allemaal voornamelijk in West Friesland/Noord Holland.
Amalia Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Lewis is één van de Hebriden. In dergelijke gesloten eilandgemeenschappen komt het vanouds natuurlijk best wel veel voor dat mensen met nauwe verwanten trouwden, vaak ook zonder dat ze zelf van die bloedband op de hoogte waren.
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Woman: die Podengo's zien er vrolijke beestjes uit. Kan me voorstellen dat jullie een nauwe band hebben als je haar al tien jaar hebt. Zelf hebben wij een American staffordshire terriër, een heel andere hond maar ondanks de reputatie is het een enorm knuffelbeest. Mijn vrouw vind dat ik en zij veel op elkaar lijken omdat we beide woelen en "lopen" tijdens onze slaap en ook beide nogal kunnen snurken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden