Spring naar bijdragen

Maandag 18 maart 2024


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Adri03:

Done it :D, al vraag ik me af of de Taalunie en Van Dale van dit woord wel de juiste spelling hanteren of dat ze ook maar wat doen B)

@Adri03, lees de opmerking van @Kohtje een aantal dagdraden geleden er nog maar eens op na.
Om jouw geheugen op te frissen.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Roberto:

@Toos, onze poes had dat ook.
Kan een nierprobleem zijn.
Daar heb je speciale voeding voor.

Ja, klopt. Waarschijnlijk ook schildklierproblemen. Eerst het kuurtje maar afmaken en voeding aanpassen. Daarna kijk ik wel hoe ze het doet. Bloedonderzoek kan altijd nog. Dierenarts is zó duur. 10 Minuten binnen geweest en 85,- armer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We vielen gisteren als een blok in slaap.Mijn vriend half op mijn schoot al, met aan de andere kant de teckel.Ook mijn ogen werden wat zwaar, dus om 11 uur al te kooi.Wat mij nog nooit gebeurd is, meteen in slaap te vallen.

Straks eten en dan gaan we weer richting Rotterdam.Nog steeds gemengde gevoelens over het weekend.Zijn wat vervelende dingen gebeurd onderling.Kreeg daarna wel excuses, maar het blijft in mijn hoofd malen.Vervelend, als je zo hoog gevoelig bent en bepaalde stemmingen van mensen aanvoelt.

Komt soms hard aan, als je niet meer drinkt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog en rookvrij af voor vandaag

heb vanmiddag tussen het leren door nog even heerlijk een uur in het bos gewandeld 

alles begint zachtjes aan weer groen te worden en zag dat de vogels al druk waren met zich mooi te maken voor hún toekomstige partners 

ik denk dat het snel lente wordt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spirit komt puur binnen hé… maar je kan er dan ook puur op reageren, dat is het voordeel en met je volle verstand je grens aangeven. Dat is dan wel weer winst want je bent er écht bij. Ook al is de aanleiding misschien niet leuk. 
kom voor jezelf op hoor meis. Je bent misschien gevoelig maar dat ben jij. En dat is een mooie maar soms lastige eigenschap. Maar jij bent sterk! Dat heb je wel bewezen :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...