Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 maart 2024


Aanbevolen berichten

42 minuten geleden zei Dune:

@rapilos ik benijdt jou, had ik maar zoveel plezier in tuinieren… en dan de voldoening lijkt me zalig en natuurlijk het buiten zijn… helaas je kan het niet leuk vinden als je het niet leuk vind… mijn tuintje is ongeveer 1000 m2 maar wat moet ik ermee 

1000 vierkante meter....

Dat is toch mega, mega groot !

Dat is bijna niet bij te houden denk ik

En het dan ook nog niet leuk vinden, ja dat is wel een soort ramp scenario ha,ha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Nienes:

 

Goedemorgen allemaal!!:)

dagpact:

Beatrix

Freekie

Nienes

Fonny 

Ik mocht uitslapen tot 07:15 maar heb elke twee uur van de klok gezien. Maar wel zelfde als Freekie, beter dit dan brak van de alcohol!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Zbb toppertje ;)

@Spirit  toppertje(s) :rose:

@rapilos ja dat is het ook, heb wel eens nachtmerries gehad, in de zomer groeit het onkruid tegen de klippen op, zelfs op het dak van het tuinhuis waren klimop en braam struiken gegroeid, de vlierbomen hebben inmiddels een diameter van zeker 40cm en die hebben een partij bessen,… niet normaal meer… vorig jaar een gasbrander voor onkruid aangeschaft want een beetje rukken tussen de tegels is niet te doen..

is een stukje uit mijn jeugd mijn aversie tegen tuinieren, op de boerderij waar ik toen woonde moest ik van mijn vader na school minstens een uur wieden, ik was toen ook al zo onhandig haalde steevast mijn handen open aan de troep in de grond, en op zijn minst pijnlijke brandnetel blazen. Vooral die kleine gemene brandneteltjes brrrrrrr

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kruip er ook in, wat? Nee ik lig er al in... Hooguit een half uur thuis kunnen zitten na een drukke dag en toen weer door naar een informatieavond voor het jureren van turnwedstrijden waar mijn dochter ook aan meedoet.

Voor iedereen die graag weer zichzelf wil aankijken in de spiegel en zich weer 'fijner' wil voelen.. Kruip er vroeg in, des te eerder is het morgen met een mooie zon en een schoon dagpact. 

Weltrusten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Remi1:

Tuurlijk wel. Schuld- en schaamte gevoelens zijn een prima excuus om rond te blijven draaien in zelfmedelijden en gebruik.

Ja @Remi1, maar ik heb hier een keer schaamteloos mijn Biesbosch avontuur beschreven.
Dat is dan weer het andere uiterste.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lika:

Ik droom nooit. 

@Lika, als je nooit droomt heb je een goede REM slaap.
Die wordt verstoord door alcoholgebruik.
Beetje simpel gezegd, zit wat ingewikkelder in elkaar met slapen en dromen.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady jane ik begrijp heel goed wat je bedoeld.  Maar in dit geval is het net even anders. Mijn zoon was onder behandeling bij zorgverlener A. Wordt door verwezen naar B. Bij B heeft hij een intakegesprek gehad. Maar hulpverleners bij A hebben hem al uitgeschreven en B vermeld dat het niet zeker is dat hij bij hun terecht kan. Dus daar staat hij ook niet ingeschreven met als gevolg dat hij nu geen behandelaar meer heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Dune:

@ikkanhet dat kastje naar de muur, ik ken het. Zelfs bij mijn terminale vader van 83 was dat het geval. Zijn situatie was ‘klip een klaar’ voor de SCEN arts,  maar dan nog. Huisartsen die door geloofsovertuiging dat niet wilde uitvoeren… heel naar allemaal.

sterkte voor jou en je naasten :rose:

Dank je @Dune

Ik hoop ook dat hij gauw meer hulp krijgt. Anders vrees ik ervoor hoelang hij nog gaat wachten.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dune:

@ikkanhet hebben jullie de levenseinde kliniek benaderd? Daar zijn goede ervaringen tot stand gekomen 

Nee nog niet omdat onze huisarts meent dat dat niet nodig is en als je bij het invullen daar geen naam van een behandelend psychiater kunt invullen kom je al niet verder. Dus wel ernaar gekeken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aahhh @ikkanhet, ik ben hier niet meer dagelijks en lees hier nu over levenseinde kliniek en schrik er heel erg van . Had wel al ergens gelezen dat jij de diagnos ms hebt gekregen toch , verschrikkelijk.  En nu ook problemen mbt je zoon? Wat verschrikkelijk meid. Ben er stil van . 

Heel veel sterkte :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Francoise:

Aahhh @ikkanhet, ik ben hier niet meer dagelijks en lees hier nu over levenseinde kliniek en schrik er heel erg van . Had wel al ergens gelezen dat jij de diagnos ms hebt gekregen toch , verschrikkelijk.  En nu ook problemen mbt je zoon? Wat verschrikkelijk meid. Ben er stil van . 

Heel veel sterkte :heart:

 

Dank je wel @Francoise het valt allemaal niet mee. Maar we gaan dapper door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...