Spring naar bijdragen

Zondag 3 maart 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal :rose:

Alhoewel......slechte nacht gehad ( waarschijnlijk nog ietsjes teveel adrenaline ) en ook nog eens behoorlijk lastig gevallen door een stel muggen. Uiteindelijk licht aan en op jacht ( en nu weer 3 bloederige plekken op het behang :angry:)

Ja en toen was ik dus klaarwakker en zit ik om 5 uur aan de koffie !

DAGPACT

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge mensen

Nu al muggen? Dan zijn die teringlijers al vroeg actief op de Veluwe. Ik zat net wat te neuzen op internet over die beesten. Er bestaan veel fabels over ze, zo blijkt. Licht trekt ze niet aan. Citroenkaarsen helpen niet. Ze worden wel aangetrokken door de CO2 die je uitademt. Stoppen met ademen is dus het meest effectief, maar dat is ook weer zo wat.

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Hier ook al muggen. Nog niet binnen, dus wordt het weer tijd voor de horren. Gisteren heerlijk in de tuin bezig geweest en al veel opgeruimd. Nu regent het (alweer), maar het zou weer een zonnige dag worden. Eerst zien. Voorlopig maar met een bak thee achter de pc. Dat rijmt. Fijne zondag.

Dagpact:
Beatrix
Oskar
Fonny
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik meld mij na lange tijd ook weer. Het gaat op dit moment goed met me, zit nu in mijn 2de week, niet roken/blowen/drinken. Ik kom van ver... Maar voel me er heel erg goed bij. Sinds 5 september was/ben ik gestopt met drinken maar dat heb ik de week erop ingeruild voor blowen. 

Ja en toen kon ik daar niet mee stoppen... Gelukkig had ik daar lang niet zo erge ontwenningsverschijnselen van... En in de 2 week voor mijn 1e gesprek bij VNN ben ik weer een paar dagen wezen drinken, maar op dit moment heb ik afgelopen week en de week ervoor de controle teruggepakt. 

Ik heb deze week veel sociale controle ingebouwd, mijn zus en een goede vriendin, zijn volledig op de hoogte. 

Inmiddels 1 gesprek gehad bij VNN en aankomende woensdag heb ik het intake gesprek voor cognitieve gedrag therapie. 

Dus ik ga me weer dagelijks melden, leek mij beter... 

Mijn leven, de zon begint weer voorzichtig te schijnen

image.thumb.png.558525eed3cac6758fcb88f35f2a04f6.png

Dagpact:
Beatrix
Oskar
Fonny
Toos
Freekie 

bewerkt door Freekie
Dagpact
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond frummers. 
Gek, ik kon overdag het forum niet op... maar gelukkig werkt alles weer zoals het moet. 
Inmiddels is het helemaal donker na een schitterende zonnige lentedag, wat was het heerlijk. 
Toch nog even een bakje hier neerzetten.... 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

Gek, ik kon overdag het forum niet op...

@Yvonne, ik ook niet, is de KPN bij jullie bezig met hun glasvezelnetwerk?
Dat was hier een grote ramp.

Al mijn plantenpotten omgetrokken.
Zonder op te ruimen weer vertrokken.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...