Spring naar bijdragen

Woensdag 28 februari 2024


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Ik ben heel gelukkig gaan slapen, omdat mijn eigen hondje weer gewoon naast mij in zijn mandje durfde ( vond ie lastig nu er een nieuwe bij is, die vrolijk van mand tot mand gaat en nergens mee zit.), mijn man weer gewoon thuis sliep en mijn kinderen veilig thuiskwamen na een concert EN ik niet wakker lag te zijn, maar wakker werd van hondengeblaf.)

Verder verhuist mijn schoonmoeder vandaag. Dat wordt ingewikkeld. Maar het is al ingewikkeld en we kunnen het niet oplossen. 
 

Tot slot: nieuwe wol binnen en nieuwe patronen. Ik ga me wagen aan het haken van een kledingstuk (ipv van ‘s avonds chocolade eten…). Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemooiemorgen frummers.
Nou @Lika, jij chocolade en ik bijna een hele zak hartjes en dat heb ik geweten ook.
Ben helemaal geen zoetekauw normaal en ik heb een hele nacht liggen woelen (suikerrush?)
Maar goed, gisteren fantastisch weer gehad; ben zowaar weer eens na jaren besprongen in mijn duinpannetje.
Weliswaar door een labradoodle, maar toch. In je oor gelikt worden op mn 70ste, wie doet dat me na?
Nog een half uur in hemd en wikkeldoek op eigen terrasje gezeten, want het was echt voorjaarsweer.
Ik voelde me weer 40. Dat ging wel over toen ik ging koken. Binnen no time ging mijn brandmelder af.
Afzuigkap op max, schuifpui wijd open. En daarna ook maar de voordeur. Waar mensen bang rond liepen.
Iedereen dacht dat het hun app. was want kooktijd voor ons oudjes. Helaas was ik de boosdoener en de
manager kwam met een alarmcentrale aan de tel. hardlopend roepen dat het gebouw ontruimd moest.
Dus opgebiecht en gevraagd of hij wilde komen helpen. Maar terwijl hij alles checkte ging het ding uit en was
het oorverdovend stil ineens. En omdat ik al uren tobde met de schuifpui mocht hij me dat even voordoen, want
ik kreeg m niet meer dicht. De Tv was ook al een crime geweest. Nu rest alleen de combi-overn nog en de afwasmachine.
Dat krijg ik ervan omdat ik te eigenwijs was eerst alle gebruiksaanwijzigingen te downloaden he. Ikke sels, op zn goed Fries.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was gisteren erg gespannen voor de reis vanuit Brabant naar Rotterdam.Ook vond ik het minder prettig om weer alleen te zitten bij mijn, best nog wel nieuwe, Shantykoor.Maar ze hadden er alle begrip voor, hele lieve mensen en alles gaat daar zo gemoedelijk.Zowel de heenweg, als de terugweg ging fantastisch.Allemaal cadeautjes.Het is toch wat, als je een grote bus voor de deur hebt staan en je durft er niet in te rijden, omdat je bang bent voor een paniekaanval?

Het pendelen van Brabant naar Rotterdam, gaat nu ook veel makkelijker.Morgen reizen wij weer af naar boven de rivieren.Eergisteren patat besteld, maar dat kennen ze hier niet :rolleyes:.

Ge komt hier zeker niet vandaan?

Een friet, was beter te verstaan :D

De hond heeft weer een baasje en zijn teckeltjes weer een vrouwtje.Zit nu heel vredig, omringt door 3 hondjes, op de bank, dit verhaal te typen.

Vriend is boven om de was te vouwen.Ik laat het even, voor wat het is.Ga niet meteen de huisvrouw uithangen.Ben ook niet echt de ideale huisvrouw natuurlijk :blush: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...