Spring naar bijdragen

Woensdag 21 februari 2024


Dune

Aanbevolen berichten

image.jpeg.8fd887d96d7d753ed6b44306c73fedb0.jpegGoeie morgen lieve mensen,

Gisteren in het ziekenhuis een jodium pilletje gehad, en kon weer gaan. Vandaag wordt er een scan gemaakt om te kijken of de knobbels wat minder geworden zijn. Ikzelf heb het gevoel van wel. Die dingen zijn in ieder geval niet gevaarlijk.

Verder heb ik een paar elleboogkrukken  gekocht, kijken of ik wat minder moe word met lopen. Ik wordt nog snel hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Gaat het nog niet goed dan. @lady jane

Moeten we nu alle vetbollen en pinda's weer naar binnen doen? Anders zouden de vogeltjes niet de moeite doen om insecten en zo te vangen? Ik weet het niet, hoor. Ik laat ze toch nog even hangen, veel te leuk om naar te kijken. 

DAGPACT:
Fonny
Nienes
Yvonne
Toos

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoelde m.b.t. Lika , Toos.
snipverkouden enzo. Of hoofdpijn.
Mijn duizelingen gaan niet echt weg, maar zijn wel verwaarloosbaar.
Na het bloed geven ben ik flink ziek geweest en ik heb geen idee
wwar dat door kwam. Misschien gewoon gevoeliger voor alles nu
ik bij de bejaarden hoor. Maar soms is het doodeng en ik wil niet
vanuit angst leven, dus blijf mijn dingen doen, op n lager pitje.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Yvonne:

Ik miste je gisteren al @Beatrix, heb even jouw draadje opgezocht en zag. 
Kom je ook hier weer posten? Of heb je daar even geen zin in??? 
 

Hoi @Yvonne dank voor je berichtje.

Had er even inderdaad geen zin meer in. Gisterochtend mijn misser gemeld en totaal geen reactie.........Ik schoot dus in de zelfmedelijden-modus en er kwamen gedachtes naar voren zoals : wat doe ik hier eigenlijk, niemand reageert, niemand die even een helpende hand aanbiedt, die een schouder aanbiedt en meer van die gedachtes.........Dus het forum had even helemaal afgedaan !

Oke, zo'n bui gaat ook wel weer over, maar dan toch.... vroeg me echt af wat de toegevoegde waarde van het forum eigenlijk was, had ik het eigenlijk wel nodig, waarom kan ik het niet alleen, waarom ben ik zo teleurgesteld.................

Terwijl ik dus eigenlijk teleurgesteld zou moeten zijn in mezelf, waarom lukt het me niet, waarom steeds weer zo'n uitglijder. Ik word er zo moe van !!

Zit nu aan de warme chocolademelk.... vind ik dat lekker. NEE !! Maar ja, je moet toch wat.......

Oke, vandaag nog even een flut-dag vol zelfmedelijden en dan morgen er weer tegenaan !!

Vandaag drink ik NIET !!

DAGPACT:
Fonny
Nienes
Yvonne
Toos

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Beatrix:

Had er even inderdaad geen zin meer in. Gisterochtend mijn misser gemeld en totaal geen reactie.........

Als je behoefte hebt aan compassie kun je een misser beter op de dagdraad melden dan op je privé-draadje, vermoed ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Adri03:

Als je behoefte hebt aan compassie kun je een misser beter op de dagdraad melden dan op je privé-draadje, vermoed ik.

Ja, dat denk ik ook. Ik kijk regelmatig op de dagdraad en veel minder bij de persoonlijke verhalen. Niet omdat die me niet interesseren, het is meer een kwestie van tijd. Misschien geldt dat voor meer mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beatrix:

 

Had er even inderdaad geen zin meer in. Gisterochtend mijn misser gemeld en totaal geen reactie.........Ik schoot dus in de zelfmedelijden-modus en er kwamen gedachtes naar voren zoals : wat doe ik hier eigenlijk, niemand reageert, niemand die even een helpende hand aanbiedt, die een schouder aanbiedt en meer van die gedachtes.........Dus het forum had even helemaal afgedaan !

Oke, zo'n bui gaat ook wel weer over, maar dan toch.... vroeg me echt af wat de toegevoegde waarde van het forum eigenlijk was, had ik het eigenlijk wel nodig, waarom kan ik het niet alleen, waarom ben ik zo teleurgesteld.................

Terwijl ik dus eigenlijk teleurgesteld zou moeten zijn in mezelf, waarom lukt het me niet, waarom steeds weer zo'n uitglijder. Ik word er zo moe van !!

Zit nu aan de warme chocolademelk.... vind ik dat lekker. NEE !! Maar ja, je moet toch wat.......

Oke, vandaag nog even een flut-dag vol zelfmedelijden en dan morgen er weer tegenaan !!

 

Beatrix,

Goed dat je dit meld, het zou inderdaad fijn zijn als er wat meer mensen reageren, delen. We hebben dit allemaal zo nodig, juist omdat we er bij de strijd tegen de verslaving alleen voor staan in onze omgeving. Door het te delen hier kan je sterker worden. Mooi zou zijn als je, voor dat je het besluit neemt te gaan drinken, hier om hulp komt vragen. Ik heb die ervaring en man wat voelde ik me sterk daarna. Heb je al een maatje waar je dag en nacht bij aan kan kloppen????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @bolletjevoor je reactie. Toen ik hier pas kwam ( ruim  een jaar geleden) heb ik een keer vóóraf hier gemeld dat ik het moeilijk had, maar toen was het ook erg rustig. Je kunt ook niet zien wie er op dat moment online is, dan zou je - als je de persoon kent - sneller contact krijgen/kunnen opnemen.

Ben heeeel lang geleden ooit op een ander forum geweest en daar was een soort van alarmdraadje en daar waren altijd wel mensen aanwezig, die je dan door zo'n moeilijk moment konden heen helpen. Maar goed, dat is hier niet.

Maar het gaat al weer beter. Ik "moet" hier blijkbaar doorheen en me beter wapenen tegen dit soort "aanvallen". Eén ding is wel duidelijk : de beslissing medio vorig jaar  om weer sociaal te gaan drinken, was een hele slechte !! Het lijkt nu wel alsof ik weer helemaal van vooraf aan moet beginnen .........Maar het gaat me lukken !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht gezweten en gisteren toch verhoging.Voel nu ook de koorts weer opkomen.Na wat paracetamol zakt het enigszins wat.Afspraak met vriendin dus af moeten zeggen.

Denk dat alles er een beetje uitkomt, want dat regelt je lichaam gelukkig allemaal zelf.Gelukkig een lieve man in huis, die wat dingen over kan nemen, zoals de hond uitlaten en boodschapjes.

We hebben het goed samen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je begint nooit van voren af aan meis, daarvoor heb je teveel geleerd. Probeer die gedachte van je af te zetten, je hoeft jezelf niet te pijnigen. Kijk eens naar de Beatrix die toch weer de moed heeft om verder te gaan, niet bij de pakken neer te gaan zitten. Dat kunnen  alleen de echte kanjers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Je begint nooit van voren af aan meis, daarvoor heb je teveel geleerd. Probeer die gedachte van je af te zetten, je hoeft jezelf niet te pijnigen. Kijk eens naar de Beatrix die toch weer de moed heeft om verder te gaan, niet bij de pakken neer te gaan zitten. Dat kunnen  alleen de echte kanjers.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...