Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen.

Het is hier nog zó donker dat de lamp aan moet en het regent dat het giet. Gelukkig wordt het vanmiddag beter en zo rond de 16 graden. Eerst maar even een bak thee en kijken hoe we de dag het beste in kunnen plannen. 

Dagpact:
Fonny
Okkie
Toos

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers

Bijna @Yvonne, beetje wankel nog.
Misschien nog een restje van die BPPD 
na die val eind oktober? Of er is een gevoeligheid
ontstaan die niet meer weg gaat. We gaan t zien.
Eens kijken of ik straks de regen trotseer om e gaan zwemmen.
En anders wandelen met jarige zoon vanmiddag en erna eten bij Bregje.
Die afspraak stond al want hij verjaart vandaag. 31 al weer.

Geplaatst

Dagpact:
Fonny
Okkie
Toos
Nienes

Fijn dat de zieken weer wat beter zijn! @lady jane gefeliciteerd met je zoon! Mijn kinderen hebben vakantie dus we gaan er op uit vandaag. Ik heb drie dagen 10 uur geslapen dus ik geloof dat ik er voorzichtig weer een beetje tegenaan kan. 

Geplaatst (bewerkt)

@Roberto, maar je komt wel steeds hier, daar kan je uit opmaken dat je daar ergens toch vanaf wil… het is ook gewoon verdomd moeilijk…. 
zou antabus wat voor jou zijn? Er zijn er meer die er baat bij hebben

bewerkt door Dune
Geplaatst

@Roberto Jij hebt al 1000 en 1 hulpverleners gehad of hebt ze nog. Dan denk ik niet dat die ene nu wel gaat helpen. Ik denk dat je er alleen maar last van hebt. Ik zou zeggen, gooi aan de kant, al die hulpverleners.:rose:

Geplaatst (bewerkt)

@Roberto
Ja dat zou kunnen, je hebt een tolerantie level, over een poos zijn er misschien 3 nodig :blink:.

wat bedoel je met door antabus heen drinken? Als je die inneemt kan je simpelweg niet drinken. Wie word er vrijwillig doodziek? Of wil je de deur openhouden? 
je hoeft tegen niemand eerlijk te zijn, alleen tegen jezelf. En 1000 of 1001 hulpverleners gaan het niet voor je oplossen, dat moet je echt zelf doen

bewerkt door Dune
Geplaatst (bewerkt)

@Roberto, hee kop op! Hulp verleners zijn er om je te helpen, niet om je kar te trekken. 
snap dat het moedeloos voelt maar elke dag kan je keuzes maken hè. Maar je moet het zelf doen, net als iedereen die worstelt met drank.

kan je het niet eens voor 1 dag proberen? Gewoon 1 dag, wat heb je te verliezen?

1 dag is toch wel uit te zitten?

met zelfmedelijden kom je nergens…..  en het is zinloos en levert je niks op

bewerkt door Dune
Geplaatst
3 uur geleden zei Roberto:

die hoeveelheid is niet mijn eigen keus, zo zit ons zorgsysteem in elkaar. Vermoedelijk helpt nummer 1001 ook niet en krijg ik daar ook weer last van. 

Dat zorgsysteem klopt van geen kant ben ik achter gekomen. Mijn ervaring is dat je er ook slechter van kan worden. Dat hoeft niet voor iedereen te gelden natuurlijk. Ik heb ze de deur gewezen paar jaar geleden en blij toe. En je hoeft natuurlijk niet te doen wat het zorgsysteem van je verlangt. Met zoveel hulpverleners heb je ook kans dat ze tegengestelde adviezen geven.

Zorg dat je rust krijgt zonder gezeur aan je kop en ga doen waar je zin in hebt. Niet meer gaan zoeken....

Geplaatst

Nou @Roberto ik wil het niet voor je invullen, maar het lijkt erop dat je denkt dat je jezelf zo goed kent en er geen oplossing meer is. Dat je je eigen diagnose en conclusie hebt getrokken. Als leek qua kennis over jouw situatie en jou als persoon zou ik denken: probeer eens een opname. Ik weet dat ongevraagd advies hier niet de bedoeling is, maar het lijkt me misschien wel de enige oplossing en ik hoop dat je het jezelf waard vindt om het te overwegen. :rose:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...