Fonny Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Goedemorgen allemaal en alvast een fijne donderdag Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Goedemorgen Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Goedemorgen @Fonny, @Zbb, goedemorgen frummers. Druk dagje voor de boeg, maar eerst natuurlijk even een bakje. Zbb en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Fijn dat je de pijn kwijt bent @Okkie en ja, wel even in de gaten houden, maar dat doe je vanzelf al wel... Jeetje @lady jane, wat een schrik weer. Niet leuk, ik hoop dat je nu weer helemaal 'de oude' bent inmiddels... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Mogguh allen Dagpact: Fonny Okkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Goeie morgen, Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Goedemorgen allen, vandaag bus-dag, vind ik prettig geeft me zekerheden, morgen is Zbb’s dag. Ja vergeet ik niet . nu eerst Yvonne’s koffie. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Goedemorgen. Het is hier nog zó donker dat de lamp aan moet en het regent dat het giet. Gelukkig wordt het vanmiddag beter en zo rond de 16 graden. Eerst maar even een bak thee en kijken hoe we de dag het beste in kunnen plannen. Dagpact: Fonny Okkie Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari goeiemooiemorgen frummers Bijna @Yvonne, beetje wankel nog. Misschien nog een restje van die BPPD na die val eind oktober? Of er is een gevoeligheid ontstaan die niet meer weg gaat. We gaan t zien. Eens kijken of ik straks de regen trotseer om e gaan zwemmen. En anders wandelen met jarige zoon vanmiddag en erna eten bij Bregje. Die afspraak stond al want hij verjaart vandaag. 31 al weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Dagpact: Fonny Okkie Toos Nienes Fijn dat de zieken weer wat beter zijn! @lady jane gefeliciteerd met je zoon! Mijn kinderen hebben vakantie dus we gaan er op uit vandaag. Ik heb drie dagen 10 uur geslapen dus ik geloof dat ik er voorzichtig weer een beetje tegenaan kan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Goedemorgen allemaal, gefeliciteerd met je zoon @lady jane 31 alweer, wat gaat de tijd toch hard he Hier ook regen, jammer, weer geen tuin weer Was gisteren ook al zo,n ongezellige grijze dag Nou ja, we doen het er maar mee lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Hier net droog, dus op naar t zwembad, mijn jaarkaart verlengen meteen. fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Proficiat met de jarige zoon! En beterschap Jane! Zo sportief ben jij, knap!! Ik ga ook op t dagpact...het gaat goed! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Dagpact ; FOnny Okkie Toos Nienes Rapikos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Hoe moet ik me eiig bijschrijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Ik kopieer altijd degene die al bij dagpact staan en zet mijn eigen naam erbij (nu jouw naam dus): Dagpact ; FOnny Okkie Toos Nienes Rapikos Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Hoe kopieer je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari 1 uur geleden zei Tine: Hoe moet ik me eiig bijschrijven? Ik kan ook niet kopiëren @Tine, Ik schrijf het simpelweg over, met een extra naam erbij ( in dit geval jouw naam ) Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari Gewoon selecteren met je muis of je wijsvinger en dan kopiëren en plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari (bewerkt) 2 uur geleden zei Tine: Hoe kopieer je dan? Met fouten en al. Dat is niet relevant. 15 februari bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari (bewerkt) Beste mensen, Ergens op een dagdraad las ik iets over een bezoekje aan een Bso voor autistische kinderen. Wat ben ik blij dat er in mijn tijd nog geen bso, tso en nso bestond. Wij konden gewoon lekker buitenspelen zonder toezicht van wie dan ook. 15 februari bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari (bewerkt) Vandaag heb ik een goed gesprek gehad met mijn vnn hulpverlener en wmo consulent. Of een aanvullende autisme coach iets voor mij is. Ik kom voortdurend in vicieuze circels terecht. Heel erg lastig om te doorbreken. Ik zit nog steeds op twee flessen wijn per dag. 15 februari bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari (bewerkt) @Roberto, maar je komt wel steeds hier, daar kan je uit opmaken dat je daar ergens toch vanaf wil… het is ook gewoon verdomd moeilijk…. zou antabus wat voor jou zijn? Er zijn er meer die er baat bij hebben 15 februari bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari @Roberto Jij hebt al 1000 en 1 hulpverleners gehad of hebt ze nog. Dan denk ik niet dat die ene nu wel gaat helpen. Ik denk dat je er alleen maar last van hebt. Ik zou zeggen, gooi aan de kant, al die hulpverleners. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 februari Rapport Share Geplaatst 15 februari 1 uur geleden zei karin123: @Roberto Jij hebt al 1000 en 1 hulpverleners gehad of hebt ze nog. Dan denk ik niet dat die ene nu wel gaat helpen. Ik denk dat je er alleen maar last van hebt. Ik zou zeggen, gooi aan de kant, al die hulpverleners. @karin123, die hoeveelheid is niet mijn eigen keus, zo zit ons zorgsysteem in elkaar. Vermoedelijk helpt nummer 1001 ook niet en krijg ik daar ook weer last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden