Spring naar bijdragen

Maandag 5 februari 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal

Koffie klinkt als een goed idee. Moest gisteren werken tot 22:30 werken, voordat ik dan thuis ben en in bed lig is het 00:00. Onrustige nacht gehad ook. Straks nog werken van 9-13, ben benieuwd hoe ik me vanmiddag voel. Ik kan dan altijd nog ff op de bank een dutje doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen lieve mensen,

wat een nacht, alle hoeken van mijn bed gezien.. ondersteboven achterstevoren, wel deken, warm.. geen deken….koud.

0.0 uur.. 2.00..2.34….3.01 enzzzzz

maaaaaaar het goede nieuws is,.. ik MAG vandaag mijn antabusje weer nemen. Kijk ik gewoon naar uit want dat betekend garanties op meerdere droge dagen op zijn minst en zonder gedoe, gedachten afwegingen. Wat een vrijheid.

voelt alsof je een warme jas/muts/sjaal omhangt als je weet dat het koud gaat worden, zoiets. Beter kan ik het niet uitleggen 

mooi dag voor iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen elkaar een handje geven, wat slecht slapen betreft @Dune.

Is weer even wennen, mijn lief snurkt nogal en dat is Spirit lang niet meer gewend, om naast een man te slapen.Om precies te zijn is dat 9 jaar geleden.De laatste jaren, sliepen mijn man en ik al apart, omdat hij ziek was.Weer even wennen aan een man, die zoveel om mij geeft.

Vandaag weer naar mijn eigen huis.

Gisteren zijn we naar kennisen geweest van mijn vriend.Schoorvoetend en behoorlijk bevooroordeeld ben ik maar meegegaan.Had de ergste scenario's in mijn hoofd.Bang natuurlijk dat het zuiplappen zouden zijn, Bleek gewoon een keurig net gezinnetje te zijn en drinken geen druppel.Zijn goede vrienden van mijn lief, die hem ook confronteren met zijn ongezonde levenswijze.Kijk, dan hoef ik het niet alleen te doen.Mijn lief zit even in een moeilijke periode van zijn leven.Zit nog volop in een rouwproces..Nog geen 2 jaar geleden, dat zijn vrouw is overleden.Bij mij is dat 8 jaar, dus ben net een stukje verder.Ik heb het al geaccepteerd.Ben niet meer in rouw.

Weet als geen ander hoe het voelt en stond er toen ook niet al te best voor.In die periode was ik compleet losgeslagen en boos.Ik zoop tegen de klippen op in die tijd.Geen fijne tijd om op terug te kijken, daarom begrijp ik hem zo goed en heb ik alle geduld met deze lieve man.Natuurlijk vind ik het jammer, als hij weer een krat van dat bocht gaat halen.Sta niet te juichen en dat weet hij ook.We hebben gisterenavond weer zitten bomen erover.

Ik moet geduld hebben en ben blij, dat hij ook de juiste vrienden heeft, die hem ook in de gaten houden.Weet dat het bij hem van tijdelijke aard is.

Heb hem ook wel geconfronteerd.

Wil je mij, of de drank?

Ben soms best een bitch, zeker als het om drank gaat.

Heb er alle vertrouwen in, dat dit goed gaat komen.

Ach en dan ook nog beiden vlinders in de buik Ik geniet ervan, maar dan puur, zonder beneveling. Dat is zo zonde.

Wist trouwens niet dat ik kon drummen!!!

Dat deed me gisteren even goed.

Mijn lieve muzikale vriendje :musicnote: :heart:

Dit mag nooit kapot gaan door drank!!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren een nare dipdag. Moe, slecht geslapen, nergens zin in, het weer was flut, bezoek zei af en het gevoel: wat heeft het allemaal voor zin? Uit frustratie kwam zomaar bij me op om dan maar een fles wijn te gaan halen. Of liever meteen maar twee, want één is nooit genoeg. Gelukkig niet gedaan, hoor. Maar dan blijkt wel weer dat het ijs nog dun is. Dat ik nog steeds alert moet blijven. Heb wel een pak koeken, zak chips en grote reep chocola opgevroten. Dat dan weer wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik slaap altijd met de app van 'better sleep'. Hier staan honderden geluiden in, van natuur geluiden, stad geluiden, dieren geluiden e.d. ook staan er veel meditaties en slaapverhalen in.. ik val er altijd zo mee in slaap. 

Mijn man snurkt met 65 decibel en door de geluiden die ik de hele nacht zacht hoor, slaap ik door 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...