bolletje Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari (bewerkt) Goeie morgen slapers. 4 februari bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Goedemorgen Bolletje Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari Moghu Fon. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Morguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Goedemorgen, Heb slecht geslapen, maar wat heb ik gisteren een fijne ervaring gehad door de innerlijke strijd stil te leggen. ik besef nu pas hoe vaak ik ermee bezig was (Els heeft echt gelijk!) zal ik… zal ik gewoon niet.. ja… nee…. ja joh… NEE,.. ah vooruit…. gewoon wel…. ach bekend terrein bolletje, Prana, Francoise en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari En ben ook dankbaar dat ik de ervaring drank versus antabus heb meegemaakt, weet nu de horror daarvan en dat is genoeg om me er ver vandaan te houden, toch ook hier weer het hondje van Paflov in een andere vorm Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Fijn dat het rust geeft @Dune als ik begin te twijfelen of ik zal of niet …… dan ga ik meestal de fout in maar nu is de discussie met mezelf snel klaar het kan niet en klaar. bolletje en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Gisteren naar me dochter en ex geweest chinees besteld en lekker gegeten was best wel gezellig en ik ben blij en dankbaar dat ik dit nuchter en onverwachts kan doen zonder een kater te hebben of aangeschoten te zijn. het is fijn dat het vertrouwen een beetje terug is en om een goeie band te hebben met de mensen die me lief zijn Prana, karin123, Maja en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Goedemorgen allemaal. Dagpact: Fonny Prana Vroeg wakker weer. Maar hoe weinig ik ook slaap, ik voel me altijd frisser als ik opsta dan na een veel langere nacht met alcohol in mijn lijf. Heerlijk. En de zon schijnt al dus dadelijk een strandwandeling met de hond. Wat is dat een lieverd. Hij is pas zo'n 10 dagen bij ons, maar hij doet het echt heel goed. Fonny en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Mogguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Zijn er meer mensen die hun hersens breken over de wiskundige formule die @bolletje over dit draadje heeft uitgestrooid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari 42 minuten geleden zei Adri03: Dan zit jij best ver naar het oosten @Prana! Nee ik zit in het zuiden Naar Italië verhuisd in november. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari Hahahaha Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari 1 uur geleden zei billy1981: Zijn er meer mensen die hun hersens breken over de wiskundige formule die @bolletje over dit draadje heeft uitgestrooid? Denk gewoon het jaartal verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Bolletje wil met haar som testen of we geen kater hebben en scherp zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Ik liep vooral vast op de ='s, maar die zijn nu gelukkig verdwenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Hoi allemaal, sauna inmiddels op temperatuur (85 graden) , geuren en fruit staan klaar . Lets go. Heerlijk genieten met mijn jongens in de eigen achtertuin , die een beetje aanvoelt als een klein paradijsje. Mijn drank tijd ligt ver achter me , wat doen we onszelf toch aan. Constant in de overleef stand , terwijl we gewoon , zonder dat vergif Heerlijk kunnen leven. Nog altijd dankbaar dat ik destijds dit forum vond en me eraan heb vastgeklampt. Het was als het ware mijn AA , bijbel , almanak , biechtstoel , dagboek en maatje . Ik zie hier altijd zoveel 1 dags vliegen binnen komen en op "zoek een maatje " een oproep doen . Terwijl ze niet beseffen dat dit de plek is waar ze moeten zijn . nancy, Fonny, Bob en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari DAGPACT Fonny Prana Beatrix Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Tegenvaller bij aankomst gisteren, de badkamer was nog niet klaar.Ook nog geen WC, dus alles op het chemisch toiletje. Moet vreselijk naar de wc, maar her lukt niet, dus buikpijn.Maak me er maar nier al te druk om.Komt vanzelf wel op gang.Straks even boodschappen halen, want er is niets meer in huis. Het weer is but, als ik het zo even mag vermelden. We zijn laat naar bed gegaan, dus beetje laat op. Tot zover update Spirit in Brabant. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Ik blijk toch wel een goed voorbeeld te zijn. Mijn lief is serieus aan de slag, wat drank betreft. Vanaf gisteren niets meer gedronken. Vind hem veel liever zo en dat ga ik hem zo maar eens zeggen Fonny en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Hier staat er zuurkool op met veel spekjes en worst. nancy en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari Wij aten vandaag bloemkool met aardappelen en een slavink. En lekkere jus natuurlijk! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden