Spring naar bijdragen

Zondag 28 januari 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.

Alweer een week voorbij. Wat gaat het hard. We hebben veel te doen en dan komt er vaak nog vanalles onverwachts bij. We hebben vorige week een hond gevonden en we hebben hem dinsdag eindelijk te pakken kunnen krijgen. Gewoon gedumpt, hij was heel mager, gewond en bang. Maar hij is veilig nu. Dus ja, we hebben nu niet alleen 7 katten, maar ook een hond. Niet verstandig, wel gezellig :D

DAGPACT:
Dune 
Yvonne 
Fonny
Prana

 

bewerkt door Prana
naam toevoegen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha ja ik kwam die nickname ooit tegen en je moet iets verzinnen he.. morgen ga ik mijn 3e nuchtere dag in en ik ga het grootste gedeelte van de dag alleen zijn. Zie er best tegenop. Mijn plan is om de kinderen naar school te brengen en dan een 'to do' list maken met taken zodat ik bezig kan blijven. Mijn wasmand zit bijvoorbeeld proppie vol. Als ik een moeilijk moment heb kom ik jullie vervelen..goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is prima @okkieoorsmeeren welkom! We zijn er niet altijdde hele tijd , dus verwacht niet gelijk antwoord. 

Hier al een paar weken veel aan de hand. Heel veel. Mantelzorg tot en met. Oud worden lijkt me echt topsport. Zowel voor jezelf als voor de mensen om je heen. Wij zijn nu de mensen eromheen. Zwaar en pijnlijk en verdrietig en ingewikkeld. 
 

Maar het lukt me bijna altijd bij mezelf te blijven. Behalve gisteren. Toen maakte ik onredelijk ruzie. Boos. Nou ja. Verder maar weer. Vandaag lekker lang buiten geweest. Zon! Zo mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...