ikkanhet Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari Goeiemorgen lieve frummers Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari Goedemorgen dagpact Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari Goedemorgen frummers, Na een chaotische week en een chaotische zaterdag hopelijk nu een rustige zondag en daarop aansluitende week.... Tijd voor een bakje nu even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari DAGPACT: Dune Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari 10 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Dune Yvonne Fonny Fijne zondag allemaal 10 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Dune Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Alweer een week voorbij. Wat gaat het hard. We hebben veel te doen en dan komt er vaak nog vanalles onverwachts bij. We hebben vorige week een hond gevonden en we hebben hem dinsdag eindelijk te pakken kunnen krijgen. Gewoon gedumpt, hij was heel mager, gewond en bang. Maar hij is veilig nu. Dus ja, we hebben nu niet alleen 7 katten, maar ook een hond. Niet verstandig, wel gezellig DAGPACT: Dune Yvonne Fonny Prana 28 januari bewerkt door Prana naam toevoegen Fonny, Francoise, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari Wat heeft die hond een mazzel dat hij bij jullie terecht is gekomen @Prana Prana en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari Prana Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari Kijkt er nog iemand hier naar de tennisfinale? Ik hoop op sinner als winner. Mooie pot tot nu toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari Goedemorgen allemaal, mag ik ook mee kletsen? Gisteren mijn eerste nuchtere dag gehad en vandaag gaat het ook wel goed eigenlijk karin123, Fonny en Prana reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari Tuurlijk Okkie, het is wat stil, fijn dat je erbij komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari DAGPACT: Dune Yvonne Fonny Prana Spirit De knoop in mijn maag is weg gelukkig. Denk toch een koudje te pakken gehad en al die nieuwe indrukken gaan je ook niet in de kouwe kleren zitten. Wist niet dat ik dit ooit nog zou beleven. Zo gelukkig samen lady jane, rapilos en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari Sinner is the winner hier ook een blij ei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari oh dat zijn wel fijne berichten zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari 3 uur geleden zei okkieoorsmeer: oh dat zijn wel fijne berichten zeg Welkom! Ik moest wel lachen om je nickname, maar wat onsmakelijk vind ik het wel ik zit bijna aan tafel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari haha ja ik kwam die nickname ooit tegen en je moet iets verzinnen he.. morgen ga ik mijn 3e nuchtere dag in en ik ga het grootste gedeelte van de dag alleen zijn. Zie er best tegenop. Mijn plan is om de kinderen naar school te brengen en dan een 'to do' list maken met taken zodat ik bezig kan blijven. Mijn wasmand zit bijvoorbeeld proppie vol. Als ik een moeilijk moment heb kom ik jullie vervelen..goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari Dat is prima @okkieoorsmeeren welkom! We zijn er niet altijdde hele tijd , dus verwacht niet gelijk antwoord. Hier al een paar weken veel aan de hand. Heel veel. Mantelzorg tot en met. Oud worden lijkt me echt topsport. Zowel voor jezelf als voor de mensen om je heen. Wij zijn nu de mensen eromheen. Zwaar en pijnlijk en verdrietig en ingewikkeld. Maar het lukt me bijna altijd bij mezelf te blijven. Behalve gisteren. Toen maakte ik onredelijk ruzie. Boos. Nou ja. Verder maar weer. Vandaag lekker lang buiten geweest. Zon! Zo mooi. Maja, Rosee, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari Rapport Share Geplaatst 28 januari bij jezelf als mantelzorger is zwaar @Lika in evenwicht met wat jij nodig hebt en verlangt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 29 januari Rapport Share Geplaatst 29 januari Dat weet ik Lika, maar sowieso het hier al kunnen schrijven dat het moeilijk gaat lijkt me fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden