Spring naar bijdragen

Donderdag 18 januari 2024


Dune

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

slapen ging iets beter, maar nog niet je van het….

moet helaas werken, maar dat lukt me wel. Tussen de middag hoop ik weer thuis te zijn. Voorgenomen een hete douche en een pyjama aan. En dan lekker een serie zoeken op netflix of videoland. (Als ik nog wat moois kan vinden, heb al zoveel gekeken :D)

Dagpact

Dune

@Spirit:rose: ben ik een paar dagen off line, ben jij ineens verliefd! Fijnnnnn  meis geniet ervan… ik weet nog hoe het was… Heerlijk :heart:

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :rose:

Met de nieuwe elektrische deken zalig geslapen:D  ondanks de best wel hardnekkige verkoudheid....

Ach, dat gaat ook wel weer over (en hopelijk snel aub...:huh:) Dat hoop ik ook voor iedereen hier die ook lopen te snotteren of iets anders onder de leden heeft.

@Dune goed naar je lijf luisteren hoor en op tijd pas op de plaats maken !!

DAGPACT

Dune

Fonny

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne, dankjewel Voorde koffie.zit al aangekleed klaar. Helaas is mijn werk van dien aard dat ik echt niet ziek kan zijn….

de aard van mijn bedrijf is de natuur die gevolgd moet worden…. Tja dat is cryptisch…… 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Wat veel zieken. Ik hoor het hier in de omgeving ook. Beterschap allemaal.:rose:

Hier heeft het niet meer gesneeuwd, er liggen hier en daar nog wat opgevroren restjes, maar fietspaden en straten zijn schoon. Vanmiddag sportschool en daarna gauw de boodschappen. En dan weer lekker in mijn coconnetje met huispak en boek. 

DAGPACT
Dune
Fonny
Beatrix
Senna34
zbb
Nienes
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, alles werkt hier naar behoren.

Wat ben je toch gehandicapt zonder telefoon.

Ga zo even andere koffiemokken kopen.Heb bijna niets meer.Krijg nogal eens koffievisite de laatste tijd, dus moet ik leuke koffiemokken hebben.Ach noitca om de hoek, dus geen probleem.

Heb nog wel steeds een knoop in mijn maag, maar heb al een lekkere bruine boterham op.

Vanavond naar m'n smartlappenkoor.

Morgen optreden en zaterdag een klein optreden.

We zien wel wat het voor de rest gaat brengen.

Wil mijn lover wel zien natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...