Spring naar bijdragen

Woensdag 3 januari 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

Wat een nacht! Ik waaide zowat mijn bedje uit. Slecht geslapen ook. Straks eens kijken wat de schade is buiten, want ik hoorde van alles.

DAGPACT

Beatrix
Zbb
Toos

bewerkt door Toos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Even tijd voor een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png
Wat een regen en wind weer. Heb daarnet alweer de regenmeter leeg mogen gooien, kan hij straks weer vol lopen. 
Afijn, ik zit inmiddels weer lekker droog binnen, dus niet klagen maar. 
@rapilos, wat ellendig dat je je niet goed blijft voelen, en ik kan me indenken dat je je zorgen maakt...... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eergisteren de oplader vergeten bij m'n zoon, dus kom niet op het forum komen.Op een gegeven moment is hij dan gewoon op.

Jammer, had jullie even nodig, had een paniekaanval.

Vanochtend ook nog door het dolle heen.Moet wat voorzichtiger zijn met mezelf . Het is teveel geweest allemaal.

Ɓrok in de maag, geen trek in eten.

Nee, geen dranklust hoor.Dat zeker niet, maar alles komt wat hard binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allen hier, 

Ook van mij een heel goed 2024 voor iedereen gewenst. Ik hoop dat het weer een paar lukt om alcoholvrij te worden, en te blijven: het leven is zo veel eenvoudiger. Niet altijd makkelijker, maar zo veel eenvoudiger. Nou  moet ik wel eerlijk blijven: ik word nu ook echt ouder, en dan hoeft er ook niet zo heel veel meer, kan je de meeste dingen ook iets beter langs je heen laten gaan. minder verantwoordlijkheden....:) 

Ik las snel een beetje terug en zag dat een aantal bekenden ook wel echt nare boodschappen hebben gekregen. Ik kan niet iedereen een hart onder de riem steken, dat vergeet ik ongetwijfeld nét eentje, en dat wil ik juist niet. Weinig zo naar als iedereen groeten en eentje niet :)   Wel even alleen voor @ikkanhet  poeh...meid...

Hier gaat alles nog steeds goed en weer helemaal rustig. Alcoholvrij worden en blijven is, in tegenstelling tot de eerste 10 jaar,  niet echt meer een ding in mijn leven, merk ik. Waarschijnlijk ook mede daarom dat het forum me minder trekt, ik weet het niet....Het is niet zo groot meer in het geheel. Ik zoek niet meer zo, geloof ik. 

Noorwegen, lopen daar met een rugzak en een tentje, in de winter of in de zomer, nét iets langer dan een lange vakantie, blijft wel bij me passen en blijf ik min of meer nodig hebben. Het voelt als bijtanken en her-aarden tegelijkertijd. De stilte, de weidsheid, de eenvoud en ook gewoon: alleen maar de ene stap voor de andere zetten in een omgeving waar niets is, en toch ook zo veel. Dan stilstaan, zodat je voeten niet meer kraken in de sneeuw en je jas niet meer knispert...en dan om je heen kijken en echt zien, horen..... En toch wil ik uiteindelijk altijd weer naar Huis, naar mijn kinderen, kleinkinderen, vrienden, collega's, werk. het is ok zo. 

 

Ik wip later nog wel eens langs.... dit forum en zijn deelnemers is toch heel lang een heel belangrijk onderdeel van mijn leven geweest. Ga goed. 

bewerkt door jopie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...