Jannigje Geplaatst 29 december 2023 Rapport Share Geplaatst 29 december 2023 Het is me nu duidelijk @Bob, ik ben weer bij, alleen de film van @Lika nog niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 29 december 2023 Rapport Share Geplaatst 29 december 2023 Ben van de arrenslee gedonderd.Vond het maar niets in die koude sneeuw.Werd ik nog bijna gegrepen door een wolf.Kon me nog redden, hij had me bijna verslonden met huid en haar.Mag ik nog terugkomen.Heb zo'n behoefte aan een schouder om even te huilen. Dune en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 december 2023 Rapport Share Geplaatst 29 december 2023 (bewerkt) Je krijgt een knuffel en een lekkere kop chocolademelk, @Spirit. 29 december 2023 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 14 uur geleden zei Bob: Je krijgt een knuffel en een lekkere kop chocolademelk, @Spirit. Dank je wel @Bob Lief van je. Ach en dan is het jaar zomaar bijna weer om. Weet 1 ding, met oud en nieuw houden we het droog. Knietjes zijn weer afgeveegd en m'n kroontje staat weer recht! Stuiter en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Heel goed @Spirit, niet de moed opgeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Ehh ... even een praktische kwestie. Wat doen we morgen, oudjaar met of zonder vuurwerk? Wat willen we zelf, en wat mag er hier eigenlijk wel en niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 alles mag (behalve alcohol) en niets moet is dat wat? Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 We kunnen ook een nieuwe traditie invoeren. Van Vuurwerk maken we Uurwerk en dan gaan we samen leuk klokkijken tot het twaalf uur middernacht is. Spannend toch? Dat stomme geknal om zogenaamd de boze geesten weg te jagen is toch echt niet meer van deze tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 helemaal prima Bob, eens kijken wat de rest er van vindt intussen neem ik vast een oliebol van je voor hij koud wordt dat gaat nogal snel in Mongolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Voor de beesten onder ons, zou ik zeggen: liever geen vuurwerk. Uiteraard wel oliebollen!!!@@ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Ik zou zeggen alles behalve Alcohol en vuurwerk, Oeps ik mag helemaal niets zeggen, Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Waarom mag jij niets zeggen, @herman0167. Tuurlijk mag je dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 14 minuten geleden zei Bob: Waarom mag jij niets zeggen, @herman0167. Tuurlijk mag je dat! ik zit ..euh niet in de arreslee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 klim er dan maar snel op je bent toch gestopt gebleven na de kliniek-opname? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 30 minuten geleden zei lady jane: klim er dan maar snel op je bent toch gestopt gebleven na de kliniek-opname? Ach jullie zijn al zo ver onderweg, ik doe niet zo aan groepsdingen en zo zoals pacten enz. ik ben met mijn eigen traject vol op bezig en dat gaat zeer goed, met ambulante begeleiding en ik lees veel hier, eigenlijk alles en op internet verdiepen in van alles, ik ben nu vol overtuigd van geheel stoppen en de knop gaat al goed om in die richting, maar steeds een stapje, het lichaam neemt al ongeveer een jaar om te normaliseren dus mentaal kan ik ook de tijd nemen en dat doe ik dan ook, accepteren dat het veel tijd en aandacht nodig heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denise82 Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Ik spring er ook op of is de slee al ergens gecrasht Spirit en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 nope, welkom dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 @herman0167dan bind je toch een klein eigen sleetje aan de onze vast? Kun je mee zonder deel uit te (moeten?) maken van een groep, maar indien nodig zijn we er wel! ( wat jij wil hoor. Even goede vrienden) herman0167 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Zo. Nu tijd voor de film die @lady janenoemde. Over die wheeping camel. Die heb ik nou nog nooit gezien… lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Ik heb deze sterretjes bij me, die mogen/kunnen wel toch? Voor ieder die het leuk vindt heb ik er een paar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 The weeping camel, een pracht film, zeker de moeite waard lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 En ik heb Urga ook gevonden voor later op de dag. thnx Lika/Jannigje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 14 uur geleden zei Denise82: Ik spring er ook op of is de slee al ergens gecrasht Die slee is ijzersterk.Gaat al jaren mee.Alleen de rendieren worden wat oud, vandaar dat we niet zo hard meer gaan. Denise82 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 (bewerkt) Nu mag er niemand meer van de arrenslee vallen Hou elkaar stevig vast. 31 december 2023 bewerkt door Spirit nancy, Bob en Roberto reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 8 uur geleden zei lady jane: En ik heb Urga ook gevonden voor later op de dag. thnx Lika/Jannigje Met nederlandse ondertiteling Jan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden