lady jane Geplaatst 1 september 2023 Rapport Share Geplaatst 1 september 2023 Van harte lieve Bollewops en nog vele mooie jaren! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 (bewerkt) Goeiemorgen lieve frummers @bolletje hartelijk gefeliciteerd en een super mooie dag gewenst Hartelijk gefeliciteerd voor de overige jarigen hier die ik niet meer precies weet 2 september 2023 bewerkt door ikkanhet Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Goedemorgen frummers, goedemorgen @lady jane en goedemorgen @ikkanhet. Van harte gefeliciteerd @bolletje, ik wens je een fijne verjaardag en ik wens je een hartstikke fijn mooi en gezond nieuw levensjaar toe. Dikke knuffel (()) Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne dag!!! Gefeliciteerd Bolletje en Ikkanhet! Dagpact: Fonny ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Goedemorgen allemaal. HIEP HIEP HOERA voor @ikkanheten @bolletje! Opstaan moet nu, dus dan maar zonder koffie en cola light van @Yvonne. Kan ik mij erop verheugen. Fijne dag ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 en nu echt, een hele goeiemorgen frummers (voorlopig mist hier) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Oeps... het bakje vergeten... Om het goed te maken @Maja: Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Hier een bescheiden zonnetje al Jane. Jij ook goedemorgen overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Dank jullie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Goedemorgen allemaal, Bollie jarig vandaag ? Van harte dan @bolletje Is @ikkanhet, nu wel of niet jarig vandaag ? Ik lees dat nergens. Maar zo wel, dan uiteraard ook van harte ! ikkanhet en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Hier ook heel erg mistig, ik zit hoog dus zie geen hand voor ogen. Een kleine wereld hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Sorry niet bijgelezen, ben vreselijk overprikkeld hier op vakantie, weet mezelf geen raad en wil mezelf verdoven . Inmiddels 5 jaar alcoholvrij , ook gestopt met roken . Ik heb gewoon niks om op terug te vallen . Zal zo snel niet naar de fles grijpen maar omdat het wel door mijn hoofd schiet steeds meld ik me even bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 @Francoise kun je je een tijdje terug trekken op bed? Met mooie muziek op bijvoorbeeld? En een lekkere kop thee Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Goedemorgen, @bolletje Gefeliciteerd! @Francoise Sterkte. Lijkt me niet gemakkelijk te ontspannen nu. En idd maar niet naar fles grijpen. Hier is het regenachtig en grijs. Moet veel doen in/aan huis en in de tuin, maar kan me er niet toe zetten… De regen is dan wel een goed excuus om in ieder geval alles buiten uit te stellen. Verder zo blij met hoe alles de laatste tijd gaat. Ik voel me zo veel beter/sterker en het is inmiddels zo normaal om niet te drinken dat ik er eigenlijk niet eens meer aan denk. Gister gesprek met iemand die een zware dag had en verzuchtte: ‘Straks thuis eerst maar eens een wijntje’. En dan ben ik zo blij dat dit voor mij niet meer hoeft. rapilos, bolletje, Lonster1 en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Ha ja dat hoor ik ook vaak. "Dat hebben we wel verdiend" of "dààr ben ik wel aan toe!" Als dat niet hoeft, is dat wel zo fijn. Ik zat daar laatst ook nog over te mijmeren. Dat je eigenlijk pas kan ontspannen als je alcohol (en eerder ook nog nicotine) hebt. Gewoon ontspannen op een bankje, of op je eigen bank, met een kop thee. Of met niks. Heerlijk. Emmy en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 3 uur geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Bollie jarig vandaag ? Van harte dan @bolletje Is @ikkanhet, nu wel of niet jarig vandaag ? Ik lees dat nergens. Maar zo wel, dan uiteraard ook van harte ! Wel jarig bolletje en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 @ikkanhet Gefeliciteerd!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 En buiten mij en bollewol nog een paar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 1 uur geleden zei ikkanhet: En buiten mij en bollewol nog een paar Ik heb het even opgezocht: ook @Vol en @Rosee zijn vandaag jarig ... jullie dus ook van harte gefeliciteerd. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Iedereen die jarig is: gefeliciteerd!! ikkanhet en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Ik heb al 25 km gefietst en ik 13.000 stappen gezet vandaag. Een super dag. Gewandeld met oude buurvrouw, vriendin gezien. Allemaal leuke dingen. rapilos en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Inmiddels gevraagd voor ander appartement, wat kleiner , minder luxe maar een stuk rustiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Ikkanhet heb je het leuk gehad vandaag? Proficiat hé? ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 (bewerkt) Hallo weer eens. Een boel jarigen vandaag zeg. Van harte allemaal. Eventueel een kusje. Hier ook feest vandaag. Gewoon een bescheiden aantal mensen in de middag uitnodigen en dan voor het eten weer opkrassen. En wat blijkt: op deze manier kunnen feestjes best leuk zijn. Gelukkig zijn is soms best eenvoudig: doen waar je zin in hebt. Of in elk geval: laten waar je een pesthekel aan hebt. Je doet er alleen vijftig jaar over om te ontdekken wat je ten diepste echt wilt. Franz: houd moed! Volgende week zie ik ineens weer allemaal zon en mooi weer voorspeld. Een leuke meevaller. En Sparta staat bovenaan 2 september 2023 bewerkt door Oskar ikkanhet en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Het is hier best rustig. Ik mis sommige mensen. Erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden