Spring naar bijdragen

Woensdag 2 augustus 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Vanochtend leek het alsof ik de herst rook. En toen kreeg ik er ook zin in alvast. Heb me opgegeven voor een cusrus botanisch tekenen die in oktober begint. In dat soort dingen heb ik zin. Zware boeken lezen, mensen ontvangen en lekker voor ze koken. Huismussen. En als ik dat weer zat ben, dan ruik ik ergens in februari de lente,   Naar iets verlangen dat er nog niet is maar waar je wel zeker bent dat het komt, dat vind ik een fijn gevoel.   Niet te lang, even. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach ik mopper wel eens in mezelf op al die regen nu
maar tegelijkertijd zie ik welke grotere rampen met
het weer elders plaatsvinden en dan trek ik weer vrolijk
mijn poncho aan om te gaan zwemmen hoor.
Nat is maar vast nat:)
En ik moet soms even wat te mopperen hebben ook
dus dan hebben we dat maar weer vast gehad voor vandaag.
Ben het laatste deel vd 7 zusters aan het lezen, dus beter weer
daarvoor kan ik haast niet krijgen, want op het strand lezen is
ook heerlijk, maar daar is weer veel meer afleiding.
Hier wat meer loopjes naar de keuken tussendoor.............^_^:face-icon-small-shocked:
elk foordeel hep sijn nadeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Toos:

Goedemorgen.

Lijkt me hartstikke leuk @Etty Teken je veel? 

 

Nee nooit.  Vroeger wel, als kind en puber. Totdat ik in een bubble terecht kwam waarin creatieve hobbies als burgerlijk werden gezien, en ik niet goed genoeg tekende om naar de kunstacademie te gaan, vond ik. Of anderen vonden dat, dat weet ik niet meer maar dat kwam op hetzelfde neer toen voor mij. 

Maar nu ik vanwege de leeftijd en onderweg verkregen inzichten steeds meer schijt krijg aan wat anderen van mij vinden, herinner ik me weer de lol die ik had om iets op papier te zetten.  En ik was op zoek naar botanische tekeningen van groenten voor op de keukenmuur, en toen stuitte ik op deze cursus, en klik. 

Teken jij? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Etty:

 Al mijn kantlijnen in notitieblocs zien er zo uit:-)

@Etty, bij mij ook, idem alle schriftjes op school vroeger.
Grappig dat dat blijkbaar een naam heeft.
Het leek alsof ik niet oplette in de klas.
Maar ik kon mij daardoor beter op de les concentreren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. Onze vakantie loopt totaal anders dan gepland. Eerst omdat vakantieverblijf 1 niet kon doorgaan en nu ook wat vanwege de regen. Maar ach. 
 

Ik ben begonnen met haken gisteren. Heb al wonderlijke lapjes geproduceerd die erg in grootte wisselen. Ik bedoel dat het aantal steken wat toe- en afneemt.  Oefenen. Leuk wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Etty:

Al mijn kantlijnen in notitieblocs zien er zo uit:-)

Dat is waarschijnlijk "doedelen". Je moet meer de kant van Esher denken, 3D. Heel veel diepte dus. Zentangle heeft honderden patronen die allemaal een naam hebben. Die kun je op allerlei manieren toepassen. Van heel eenvoudig tot heel ingewikkeld. Kan op zg. tiles, kleine stukjes stevig papier van ong. 10x10 cm of op groter papier zoals ik doe. Ik werk vaak in zwart/wit met speciale pennen, soms voeg ik één kleur toe. Anderen gebruiken juist heel veel kleur. 

@RobertoIk zie wel wat patronen die gebruikt worden.B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...