Roberto Geplaatst 2 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2023 (bewerkt) Nog een Zentangle @Toos. Of is dit droedelen wat ik doe? Ook nooit eerder van gehoord. Made by Roberto, 1970 2 augustus 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 2 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2023 Het komt in de richting @Roberto Tik de zoekterm Zentangle in op Pinterest en je komt een scala van mogelijkheden tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2023 Dagpact Beatrix Roberto Rapilos Salmon Fonny Toos zbb Dune Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2023 @Dune, nu met stip genoteerd Heb een gat in de dag geslapen.Zal het wel nodig gehad hebben.Voel me nu heerlijk uitgerust.Luchten, tussen de buien door, slaapkamer een goede beurt gegeven.Misschien straks nog even wat muziek maken.Alles mag vandaag en niets moet.Dat is ook vakantie.Lastig typen alleen, met een kat in je nek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2023 Droge afmelding van het Dagpact rapilos, lady jane en Pinkman reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2023 Daag, hoe gaat het hier met iedereen? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 2 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2023 14 minuten geleden zei niks: Daag, hoe gaat het hier met iedereen? Hey Niks! Met mij gaat het best. Beetje druk werk en privé en moet mezelf niet voorbij lopen, maar er gebeuren genoeg leuke dingen in mijn leven op het moment. En jij dan? Volgens mij schrijf je hier ook net als ik niet heel erg veel meer Hoe is het met de kleintjes? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2023 Hier gaat het ook lekker! Beetje balen van het weer, maar dat is niet anders. Nog 3 maand en dan is de oudste alweer 3. De jongste straks anderhalf. Heel ander kind, dan de oudste. Die is ondernemend, zoekt grenzen op, echt een boefje. De jongste is veel rustiger, kan zich prima alleen vermaken. Niet drinken gaat nog steeds goed. Heb een periode gehad dat ik wel wilde proberen om het bij 1 of 2 te houden. Maar ach, wat voegt het toe? Gewoon lekker de 0 houden, bevalt eigenlijk wel goed. nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2023 Ha @niks leuk je even hier te zien en mooi dat het jullie goed gaat. Ja die kidz he, groeien waar je bij staat, geniet er maar lekker van! Hier ook alles prima, en dat mag nog wel een poos duren wat mij betreft. knuffel voor jou en de jouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2023 (bewerkt) Ha @niks! Daar word ik blij van dat je er even bent. Alles goed hier. Nieuwe baan maakt dat ik even volop met mijn neus op mijn eigen onzekerheid word gedrukt. Niet erg, maar wel vermoeiend. En leerzaam. En ja die kleintjes. Mijn oudste heeft alweer eindexamen gedaan , is 18 en gaat nog gewoon met ons twee weken in de regen in een klein huisje zitten. Samen met haar zusje heeft ze veel plezier. Ze zijn ook zo anders. Ik gun je dat de jouwen het ook zo fijn samen hebben straks. 2 augustus 2023 bewerkt door Lika Ik word ipv wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 2 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2023 @niks hier heb ik er 3 rond lopen met allemaal een heel eigen karakter. Het schijnt volgende week weer wat zonniger te worden met het weer. Aan de andere kant geen plaknachten en muggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden