Yvonne Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Goedemorgen frummers. De hond en katten hebben lekkertjes, de vogels vers voer en ik heb een lekker bakje voor mij staan. Een nieuwe week, nieuwe ballen, nieuwe kansen, kom maar op met die maandag. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Goedemorgen allen, @Yvonne lekker een grote mok rooibos met melk en honing voor mij, dankjewel ik sta vandaag goed op, ik heb mijn kansen aanzienlijk vergroot tenopzichte van mijn vorige fase. Hulptroepen ingeschakeld kinderen op de hoogte gebracht dat is geen stokje maar een balk achter de deur denk ik zo direct de huisarts bellen voor verwijsbriefje en evt starten met campral…. Daar denk ik nog even over na ik vind 3x 2 pillen per dag behoorlijk wat, en de werking ervan… kan niet heel veel haleluja vinden op het net. Aan de andere kant…. Alle hulp is welkom, dat dan weer wel ik ga vandaag mijn huisje eens onder handen nemen, opgeruimd huis is opgeruimd hoofd. fijne dag voor iedereen, enne ik hou het vandaag droog hoor daar ben ik zeker van dagpact Dune Spirit, rapilos en Roberto reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Goeiemorgen @Yvonne en overige frummers Gisteren een spierverslapper genomen en weer eens redelijk kunnen slapen zonder krampen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Dune Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Goedemorgen iedereen. Ik heb een grote bak groene thee voor me, met dank aan @Yvonne @DuneDat is alvast een goed begin van de week. Overleg evt met de huisarts wat het beste bij jou past. @ikkanhetAls je door die spierverslapper beter slaapt, waarom neem je die dan niet vaker? Of geeft dat verveldende bijwerkingen? Wat een somber en nat weer. Dat worden hier ook binnendoedingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Dit weer vind ik heerlijk, de hitte en ik zijn nooit fijn geweest net of ik de warmte niet kwijt kan.. @bolletje je vroeg me waar de angsten zijn ontstaan, de de geboorte van mijn jongste 31 jaar geleden een hevige postnatale depressie gehad en uiteindelijk is dat uitgegroeid tot straatvrees.. inmiddels is dat redelijk leefbaar, maar snelweg, grote winkels veel mensen en liften openbare toiletten ontloop ik wel. Dat is oke voor mij waar ik vandaan kom…. Dat accepteer ik ook al vergeten mijn naasten mijn beperkingen nog wel eens. Moet ook echt een aanloop nemen, spontaan naar mijn dochter 45 autominuten doe ik niet in opwelling maar bereid me voor. Daar is niks mis mee dat is wie ik ben. @Remi1 dank voor de mooie woorden gisteren, doet me goed Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Ik ben er pas mee begonnen @Toos dus is een beetje uitproberen. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Dune Fonny Roberto karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 52 minuten geleden zei ikkanhet: Gisteren een spierverslapper genomen en weer eens redelijk kunnen slapen zonder krampen. @ikkanhet, welke spierverslapper gebruik jij? Ik heb amitriptyline gehad, werkte bij mij niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Ik kom maar moeilijk op gang vandaag, maar de thee is op en dus huphup....in de benen. Dagpact: Dune Fonny Roberto Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 29 minuten geleden zei Toos: Dagpact: Dune Fonny Roberto Toos zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 42 minuten geleden zei Roberto: @ikkanhet, welke spierverslapper gebruik jij? Ik heb amitriptyline gehad, werkte bij mij niet. Ik heb lioresal @Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Goedemorgen! Om 7.30 uur begonnen met werken. Dus hoog tijd voor een bakje koffie van @Yvonne. Dagpact: Dune Fonny Roberto Toos zbb Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Goedemorgen.. Dagpact: Dune Fonny Roberto Toos zbb Maja Remi Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Mijn dochter vertelde me net dat ze ook dezelfde droge dagen app heeft geïnstalleerd om met me mee te tellen, hoe lief is dat. ikkanhet, Zbb, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Als het je helpt fijn voor je. @DunePersoonlijk zou ik dat zelf niet willen. Zo doet iedereen op het zijn/ haar eigen manier. Als het maar helpt daar gaat het tenslotte om. Het werkt als je eraan werkt. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Dagpact: Dune Fonny Roberto Toos zbb Maja Remi Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Heb mezelf de tijd gegeven om te aklimatiseren gisteren.Had wel wat moeilijke momentjes, maar het zijn net de golven van de zee, het komt en het gaat. Had gisteren nog wat boodschappen nodig en de flessen wijn, lonkten wel naar mij.Gelukkig kwam ik een maatje van toneel tegen, dus dat gaf wat afleiding. Beetje al babbelend met elkaar opgelopen door de supermarkt. Linzensoep gegeten gisteren, best lekker.Ben van plan om het een keer zelf te maken. Nu m'n huisje aan het schoonmaken en dat lukt vrij aardig.Last van vieze vliegen in de keuken, dus alle voerbakjes goed schoon gemaakt van de hond en de kat. Heb trek in iets Mexicaans nu. Lekker wat experimenteren in de keuken straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Heb mezelf weer eens overtroffen op culinair gebied. Mexicaanse bonenschotel met groenten en rundergehakt. Een volwaardige maaltijd . Ben tevreden over deze dag. Lika en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Beste mensen, Zal ik zometeen mijn meditatieve avondzengroenwandeling gaan doen? Er is wat regen voorspeld. Of verder gaan met lezen? Of het boek bewaren voor na de wandeling? Of eerst een speelfilm kijken en het boek in bed lezen? In dit grote boek staat eerst het verhaal De liefste poes van de wereld, dat al vele malen werd herdrukt. Dat eindigt met de geboorte van twee katertjes en drie poesjes, de kinderen van Uilalia. Daarover valt ook een heleboel te vertellen! Maar Uilalia zelf blijft natuurlijk de liefste poes van de wereld...Sarah woont in een galerijflat. Op een dag komt Sarah's moeder thuis met een klein poesje. Ze noemen haar Uilalia. Zo begint het verhaal over De liefste poes van de wereld dat al vele malen is herdrukt. In Het grote boek over Uilalia is dit eerste verhaal en het vervolg gebundeld. Uilalia heeft inmiddels twee katertjes en drie poesjes. Daarover valt een heleboel te vertellen! Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 @Roberto de keuze is reuze, ineens tijd voor alles en de dagen kijken te kort goed bezig man Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2023 Ik meld me droog af van het Dagpact weltrusten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 25 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2023 Leuk boek @Roberto.Denk dat ik ook aan de kinderboeken ga. Leest makkelijk weg. Vroeger weg van de serie boeken van enid Blyton. De vijf detectives. Reuze spannend.Ik verslond ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden