Spring naar bijdragen

Maandag 24 juli 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen, @Yvonne lekker een grote mok rooibos met melk en honing voor mij, dankjewel 

ik sta vandaag goed op, ik heb mijn kansen aanzienlijk vergroot tenopzichte van mijn vorige fase. Hulptroepen ingeschakeld kinderen op de hoogte gebracht dat is geen stokje maar een balk achter de deur denk ik

zo direct de huisarts bellen voor verwijsbriefje en evt starten met campral…. Daar denk ik nog even over na ik vind 3x 2 pillen per dag behoorlijk wat, en de werking ervan… kan niet heel veel haleluja vinden op het net. Aan de andere kant…. Alle hulp is welkom, dat dan weer wel

ik ga vandaag mijn huisje eens onder handen nemen, opgeruimd huis is opgeruimd hoofd. 
fijne dag voor iedereen, enne ik hou het vandaag droog hoor daar ben ik zeker van :D

dagpact

Dune

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen.

Ik heb een grote bak groene thee voor me, met dank aan @Yvonne

@DuneDat is alvast een goed begin van de week. Overleg evt met de huisarts wat het beste bij jou past.

@ikkanhetAls je door die spierverslapper beter slaapt, waarom neem je die dan niet vaker? Of geeft dat verveldende bijwerkingen?

Wat een somber en nat weer. Dat worden hier ook binnendoedingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit weer vind ik heerlijk, de hitte en ik zijn nooit fijn geweest net of ik de warmte niet kwijt kan..

@bolletje je vroeg me waar de angsten zijn ontstaan, de de geboorte van mijn jongste 31 jaar geleden een hevige postnatale depressie gehad en uiteindelijk is dat uitgegroeid tot straatvrees.. inmiddels is dat redelijk leefbaar, maar snelweg, grote winkels veel mensen en liften openbare toiletten ontloop ik wel. Dat is oke voor mij waar ik vandaan kom…. Dat accepteer ik ook al vergeten mijn naasten mijn beperkingen nog wel eens. Moet ook echt een aanloop nemen, spontaan naar mijn dochter 45 autominuten doe ik niet in opwelling maar bereid me voor. Daar is niks mis mee dat is wie ik ben.

@Remi1 dank voor de mooie woorden gisteren, doet me goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb mezelf de tijd gegeven om te aklimatiseren gisteren.Had wel wat moeilijke momentjes, maar het zijn net de golven van de zee, het komt en het gaat.

Had gisteren nog wat boodschappen nodig en de flessen wijn, lonkten wel naar mij.Gelukkig kwam ik een maatje van toneel tegen, dus dat gaf wat afleiding.

Beetje al babbelend met elkaar opgelopen door de supermarkt.

Linzensoep gegeten gisteren, best lekker.Ben van plan om het een keer zelf te maken.

Nu m'n huisje aan het schoonmaken en dat lukt vrij aardig.Last van vieze vliegen in de keuken, dus alle voerbakjes goed schoon gemaakt van de hond en de kat.

Heb trek in iets Mexicaans nu.

Lekker wat experimenteren in de keuken straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Zal ik zometeen mijn meditatieve avondzengroenwandeling gaan doen?
Er is wat regen voorspeld.
Of verder gaan met lezen?
Of het boek bewaren voor na de wandeling?
Of eerst een speelfilm kijken en het boek in bed lezen?

In dit grote boek staat eerst het verhaal De liefste poes van de wereld, dat al vele malen werd herdrukt. Dat eindigt met de geboorte van twee katertjes en drie poesjes, de kinderen van Uilalia. Daarover valt ook een heleboel te vertellen! Maar Uilalia zelf blijft natuurlijk de liefste poes van de wereld...Sarah woont in een galerijflat. Op een dag komt Sarah's moeder thuis met een klein poesje. Ze noemen haar Uilalia. Zo begint het verhaal over De liefste poes van de wereld dat al vele malen is herdrukt. In Het grote boek over Uilalia is dit eerste verhaal en het vervolg gebundeld. Uilalia heeft inmiddels twee katertjes en drie poesjes. Daarover valt een heleboel te vertellen!

Grote Boek Over Liefste Poes Vd Wereld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...