Spring naar bijdragen

Zondag 23 juli 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Straks naar huis en ik weet nu al, dat ik in een gat val.Van druk gezin, naar niets.

Ik geef me daardoor vandaag de tijd om even bij te komen thuis.

De foto's bekijken, die ik heb gemaakt, de hond weer uitlaten op zijn eigen terrein.

Weet dat zo'n dag als vandaag moeilijk gaat worden.

Wat zal ik mijn eigen bed weer waarderen.Had stoer gezegd, dat ik wel 2 dagen op de bank kon slapen, nou, ik werd net helemaal gesloopt wakker.

Gisteren heel moe, na een middagje winkelen.Veel vertrouwde winkels weg.Veel lege panden, maar tsja, dat hebben we aan onszelf te danken, door al dat online shoppen.

Gelukkig was de loempiakraam er nog wel en was er ook een ijssalon.

Vandaag staat er dus weinig op het plan en ga ik me klaarmaken voor de terugreis.Blij om m'n kat straks weer te zien.Yess, de blikopener is weer thuis, zal m'n kat wel denken :D.Kan hij weer lekker bij me komen knorren en in m'n tenen bijten.

Home, sweet home!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier weer een regenachtige morgen. Had gisteren wat dingen in de lak gezet, maar dat wil nu, ondanks dat het binnen staat, voor geen meter droog worden. Zo eerst maar even een rondje hardlopen en dan maar kijken wat ik vandaag nog kan/wil doen…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lang geslapen. Wasjes draaien, naar mijn moedertje en vanmiddag of zwemmen of een lange wandeling. Ik denk het laatste. Heerlijk hier in de buurt. 
Morgen vertrekken we, maar we hoeven pas om 13.00 uur weg. 
Dat is super fijn. Vele boeken mee. Joepie.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verlang naar de herfst lekker guur buiten en knus binnen… heb zelfs net een appel kaneelkaarsje aangestoken….

ben opgelucht dat ik mijn besluit heb genomen om hulp te vragen en mijn kinderen in te lichten, en oh ja ook even een boek besteld om lekker te lezen… sta toe om lief voor mezelf te zijn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen 

Tijdje geleden dat ik weer heb geschreven. Nadat ik van het jaarpact ben gevallen, ben ik ook weer opgestaan. Het was geen complete misser goddank. Nog steeds sober, en wil volgende week weer mee doen met het jaarpact. Onlangs bijna een van mijn ouders verloren, gelukkig goed afgelopen. Hoofd weer helder en bij de les. Alles in het kort. De rest volgt misschieten nog. 
 

liefs Senna 

@Spirit @Dune sterkte! Ik zag jullie verhaal voorbij komen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Dune:

@bolletje dat ken ik niet….

ik ben idd erg eenzaam, mijn man is nu 2 jaar geleden overleden,… hij was mijn alles, paste op me in dit soort situaties. Na zijn dood heb ik een jaar niks gedronken omdat ik dat voor hem niet kon maken…

en dat ging goed, nu is de beer los en wat zou hij dit erg vinden, en dat vind ik dan weer erg

Lieve Dune heb je ook vrienden of ben je de hele dag alleen thuis? Heb je diertjes die je moet verzorgen? Mij helpt het enorm. Ik kan met ze knuffelen, geef een hoop liefde aan hun, moet ze verzorgen en lekker eten geven. Koop veel te veel dingetjes voor ze en word daar zelf gelukkig van ik leef ergens voor en krijg zoveel terug, en en das belangrijk, ik praat veel tegen ze maar kan zo genieten van hun, lach zoveel om ze. En dan ben ik nog bij de dagbesteding waar ik onder de mensen ben omdat ik een herseninfarct gehad heb. Wat doe jij zo de hele dag lieverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje, ik heb 2 teckeltjes en 2 naaktcaviaatjes.Die zijn idd mijn redding. Vrienden heb ik niet, kom niet veel buiten want ik heb veel angsten en fobieën. Dagje ikea of intratuin is voor mij een hel. Ik heb 3 kinderen en 6 kleinkinderen die ik regelmatig zie. Als ik bij mijn kinderen ben of eet wil ik altijd weer snel naar mijn eigen huisje. Ik heb een mega grote tuin dus echt wandelen met de hondjes doe ik niet zo vaak. Ze vinden het wel heel fijn, ook weer een schuldgevoel over. En ik woon zon beetje aan zee nog geen 400 meter en sta op het strand….daar zou ik ook eens aan moeten werken…. Nog veel te doen voor mij

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer is die angst dan ontstaan Dune want 3 kinderen krijgen en opvoeden is nog al wat zeg. Ja nou als ik een dagje weg ben geweest b.v. naar de dagbesteding dan wil ik ook weer graag naar huis, en ik vind het heerlijk als het regent of stormt dan voel ik me beschermd door mijn huisje. Het zijn dingen die normaal zijn hoor zeker als je wat ouder wordt.  Misschien zou je eens kunnen proberen om alles wat bij jou hoort een beetje normaal te gaan vinden maar ja, voor mij gemakkelijk gezegd. Heb je wel eens gehoord van het boek (ik ben normaal jij bent normaal)? schijnt erg goed te zijn.

Vroeger als kind woonde ik ook zo.n 400 mtr. van zee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

.....Misschien zou je eens kunnen proberen om alles wat bij jou hoort een beetje normaal te gaan vinden...

Precies dat schreef ik gisteravond ook Bolletje.

@Dune

Ik ben van mening gekomen dat altijd maar het continue jezelf willen veranderen het tegenovergestelde resultaat geeft want het is de harde kant, zeker wanneer je jezelf niet kunt veranderen. Dan is jezelf accepteren zoals je bent met al je goede en minder goede eigenschappen;  jezelf omarmen, jezelf liefhebben, met mildheid in het reine komen met jezelf en dan gaat zelfzorg vanzelf wel meekomen want dat ben je waard en dat weet je dan zelf intussen ook. 
Dan ben je mens, zoals jij en ik.
Jij. Mooi mens.:heart:

(lees; onder zelfzorg kan eventueel, behalve zelf-acceptatie, ook hulp aanvaarden/ accepteren vallen he want ook dat kan zelfzorg zijn. @Roberto schreef het vanmorgen ook al)

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Senna34:

Hoi allen 

Tijdje geleden dat ik weer heb geschreven. Nadat ik van het jaarpact ben gevallen, ben ik ook weer opgestaan. Het was geen complete misser goddank. Nog steeds sober, en wil volgende week weer mee doen met het jaarpact. Onlangs bijna een van mijn ouders verloren, gelukkig goed afgelopen. Hoofd weer helder en bij de les. Alles in het kort. De rest volgt misschieten nog. 
....................................

Hoi Senna. Ik heb onlangs ook bijna mijn ouder verloren maar gelukkig tot nu toe ook wel goed gekomen, maar toch ook nog erg zorgelijk allemaal. Op mij heeft dat diepe indruk gemaakt en dan wel zodanig dat ik er ziek op reageer (rare voor mij onbekende lichamelijke klachten) momenteel, en erover praten wat gebeurd is kan ik ook (nog) niet echt.
Sterkte met verwerken wat gebeurd is en wat goed dat je weer helder bij de les bent na een zo heftige periode.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Zbb:

....en het huishouden,   ....

Gelukkig is een boot meestal niet zo heel groot.;) (maar dan is het vaak al snel weer een rommeltje en zo blijft men aan den gang eigs.. want een grote dure boot moet zover niet komen want daar is die te luxe en te duur voor.) Hersenspinsels.:lol:

Lekker Koese  @Zbb alvast:moon:

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...