Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 juli 2023


Dune

Aanbevolen berichten

Koffie, heerlijk @Yvonne! Gisteren goed en dus zonder wijn doorgekomen. En dat moet en gaat zo ook bij de komende hobbels op de weg. Dat zullen er heel wat zijn, voorzie ik. Nu maar even niet aan denken. Vandaag thuiswerken. Nu nog in pyama. Een start die ik nodig heb. Wel blij dat ik met een fris hoofd deze dag begin. 

DAGPACT

  • Dune
  • Johhny
  • Fonny
  • zbb
  • Toos
  • Roberto
  • Beatrix
  • Maja
bewerkt door Maja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Bewolkt vandaag en nog een beetje frisjes,

Straks kapper en daarna tuin.

Woensdag gestoken door een daas ofzo dus een hele dikke vinger links.
Gisteren in mijn rechtervinger door een bij die in de verdrukking kwam.
Nu links en rechts twee dikke vingers, kan ze bijna niet meer buigen en jeukt ook
Enfin, zal vanzelf wel weer weg gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heeft mijn kitten nou weer?

Was sinds gisteren miauwerig. Wilde nauwelijks spelen. At minder. En likte en krabt zich heel veel. Lijkt al wel wat minder te worden. Nu vanmorgen was ze wel weer heel speels en vrolijk en aanhalerig. Maar eenmaal in de tuin toch nog wel mauwerig. Eten doet ze verder goed.

Mysterieuze diertjes toch.

Beginnende krolsheid (na 4 maanden al?), vlooienbeet/allergie of voedselallergie, of heul iets anders?

 

bewerkt door Strijkbout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Heerlijk zonnig buiten. Van mij hoeft het niet veel warmer te worden. Tuin trekt ook weer wat bij gelukkig.

Vanmorgen al lekker productief geweest. Nu even uitrusten met een kopje koffie. Nog rustig beneden, maar zal wel niet lang meer duren. Hoor al wat gerommel boven…. Leuk die puberende kinderen. Vooral in combinatie met onze puberende hond. Halen het bloed onder mijn nagels vandaan, maar kunnen ook opeens zo iets liefs zeggen of lekker tegen je aan kruipen. 
 

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft vandaag!

 

bewerkt door Emmy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels gearriveerd in het zuiden des lands.

Lekker weekendje met de kleinkids.

Gisteren AA en tsja, dan moet je vertellen dat je geen goede week hebt gehad.Althans, de week daarvoor.

Had ook niets kunnen zeggen, maar wie hou je dan voor de gek?

Ben er nog lang niet, al ben ik wel redelijk op weg, maar heb nog lang mijn doelen nog niet bereikt.

Kleine stapjes maar weer vooruit.Niet alles tegelijk willen.

Het blijft vallen en opstaan, maar zie, ik sta wel weer op en ga verder.

Het zijn nu slechts uitglijders geworden, maar ook een uitglijder is voor mij niet meer acceptabel.

Ik blijf dan met vuur spelen.

Voortgang is er dus wel, maar ben nog niet, waar ik wil zijn.

Nu ff weekendje bij m'n familie en dat is goed.

Alles is eigen en dat is fijn.Zie de gelijkenissen in de lieve stoeltjes van m'n kleinkids, de gelijkenissen met m'n zoon.We lijken qua karakter veel op elkaar en dat kam botsen, maar ook dat mag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...