Spring naar bijdragen

Maandag 17 juli 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Wat geniet ik van die wat lagere temperaturen, ik heb lekker in de tuin kunnen werken en daarna gisteravond nog heerlijk een uurtje buiten gezeten. 
Vandaag maar weer zo'n dagje, ben al even bezig geweest. 
Nu eerst tijd voor een bakje. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nou idd heerlijk deze temperaturen. Doet de tuin ook goed!

@ikkanhet Gelukkig maar een droom. Goed bezig!

Vanmorgen verslapen. Lekker bezig wat dat betreft de laatste tijd. Lijkt wel alsof ik slaap in moet halen. Voel me overdag gelukkig wel fit en energiek. Nog even en dan vakantie. Kan ik zo lang slapen als ik wil :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik had er vannacht ook een, zo'n drankdroom. Had 's morgens vroeg al een glas witte wijn voor me staan en twijfelde of ik die wel op zou drinken. Maar dan zou het sporten die middag ook niks worden. Ben ik in mijn nachtpon de stad in gegaan. Kwam ik allemaal mensen tegen die ik in geen jaren gezien heb. 

Dagpact:

  • Beatrix
  • Zbb
  • Fonny
  • Roberto
  • Rapilos
  • Toos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei rapilos:

Ik wil elke dag de 6000 stappen halen.
Dat valt echt nog niet mee zeg.
Dat is 4.5 km. per dag
Dus toch elke dag een aardige tippel

Ligt eraan hoe groot je stappen zijn. Ik red meestal net de 5000. Alleen als ik ga wandelen lukt het me om erover heen te komen. Met de huis tuin en keukentippel niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, met huis tuin en keukentippel haal je inderdaad lang geen 6000 @Toos
Nou moet ik zeggen, dat alleen mijn telefoon de stappen registreert, dus die moet ik wel bij me hebben dan.
Misschien moet ik toch mijn stappenteller weer gaan dragen, maar ja, werd daar ook nogal nerveus van
( Wat ben ik toch af en toe spastisch bezig he :lol: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei rapilos:

Nee, met huis tuin en keukentippel haal je inderdaad lang geen 6000 @Toos
Nou moet ik zeggen, dat alleen mijn telefoon de stappen registreert, dus die moet ik wel bij me hebben dan.
Misschien moet ik toch mijn stappenteller weer gaan dragen, maar ja, werd daar ook nogal nerveus van
( Wat ben ik toch af en toe neurotisch bezig he :lol: )

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zo'n handig horloge wat ook stappen telt en calorieën en zo, met app. Dat is wel een fijn ding. 

Vraag me af hoe het met drankdromen zit als je langer gestopt ben met drinken. Verdwijnen die op den duur? Ik had het idd ook na het stoppen met roken, maar die dromen heb ik nog jaren gehad. Zelfs 20 jaar nadien nog wel eens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei ikkanhet:

Zie net vandaag precies 4 jaar op het forum. :D

Gefeliciteerd, 4 jaar forum. En zo te zien niet voor niets. Zolang je het drinken binnen je dromen weet te houden zit je toch behoorlijk op de goede weg.

Drankdromen heb ik eigenlijk nooit gehad maar ik schrik de laatste jaren nog wel eens wakker omdat ik droomde dat ik op het forum zat. Soms is dat inderdaad maar een droom, maar soms, zoals nu, ook niet...
Moekdaarnoumee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, gefeliciteerd @ikkanhet, bijna 5 jaar jubileum ;)

Nou vannacht zat ik echt even in de rats... Qua wakker worden uit een droom. Ik was bij mijn broer en wij blowen nog wel eens samen. Maar wij waren op zijn slaapkamer met de pc bezig en mijn dochter van 10 was ook mee, bleek dat zij de joint in de asbak bijna helemaal had opgerookt. Ze hallucineerde, was bleek met allemaal zweet druppeltjes op haar hoofd en nek. Het was 6 uur savonds en ik moest om 8 uur naar huis met haar. En ik zat te twijfelen of ik de hulpdiensten moest bellen en toen werd ik wakker.. 

Dan opeens komt het wel heel dicht bij zeg, wat een kut droom! 

Dag 7, gestopt met alles... 

Dagpact:

  • Beatrix
  • Zbb
  • Fonny
  • Roberto
  • Rapilos
  • Toos
  • Freekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...