Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Heel herkenbaar! Ik mis ook de sociale contacten en de gezelligheid. Het leven is erg saai op dit moment. Maar om er nuchter bij te gaan staan trekt mij inderdaad ook niet (en ik weet eerlijk gezegd niet of ik sterk genoeg ben). 
Maar het wordt vast beter, hou vol!

Geplaatst
55 minuten geleden zei Prana:

Heel herkenbaar! Ik mis ook de sociale contacten en de gezelligheid. Het leven is erg saai op dit moment. Maar om er nuchter bij te gaan staan trekt mij inderdaad ook niet (en ik weet eerlijk gezegd niet of ik sterk genoeg ben). 
Maar het wordt vast beter, hou vol!

Laten we hopen dat het beter wordt. Ik ben nu vooral heel bang om alle aansluiting te verliezen

Geplaatst

Dat herken ik ook heel goed, je begint volgens mij de zg Wall fase in te gaan. Ik weet nog goed dat ik op een buurt bbq stond en dacht wat doe ik hier in godsnaam. Ik ben ook eerder weggegaan en mijn vrouw heeft nog met enkele buren tot laat gezeten en kwam aangeschoten thuis. Toen dacht ik ook even wat doe ik mijzelf aan. Maar het is rouw, en geconfronteerd worden met gevoelens die je daarvoor ook had maar... wegdronk. Nu moet je er doorheen, jezelf leren kennen en afscheid nemen van die vriend die geen vriend was. Gun jezelf de tijd, wees mild voor jezelf en bekijk het dag voor dag. Het komt heus goed en wat LadyJane zegt: van deze periode leer je het meeste.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...