Spring naar bijdragen

Donderdag 22 juni 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei ikkanhet:

Nee ik lag al een uur te woelen dus ben er om 3 uur maar uit gegaan.

Goedemorgen.

Jeetje! Dat is voor mij midden in de nacht. Dan ben je overdag toch hartstikke moe, denk ik? Of ga je heel vroeg naar bed?

Gisteren is ook de zomer begonnen. :sun: Naarmate je ouder wordt lijkt de tijd steeds sneller te gaan lijkt het wel. Wat is nou een week? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Geslapen als een blok.

Gisteren dan ook een heel eind gelopen en smiddags uren in de tuin gewerkt
Geen zin meer om te koken, dus dat werd een ongezonde snackbarhap.
Zonde eigenlijk, want de tuinbonen moeten ook nodig op en de sla is ook niet bij te eten ..:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers, goedemorgen Ikkanhet... 
Ja, de tijd vliegt, en ze vliegt steeds harder... 
Zo gek. 

Da’s toch niet zo gek, Von.

wij zijn te rekenkundig, absoluut.

De tijd id relatief.

Voor ‘n baby van 1 dag is de volgende dag ‘n verdubbeling van zijn leven, zijn ervaringen.

Voor mij, met dik 20.000 dagen is ‘n dag maar ‘n peuleschil, bijna niets.

 

derelatieve

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Toos:

Goedemorgen.

Jeetje! Dat is voor mij midden in de nacht. Dan ben je overdag toch hartstikke moe, denk ik? Of ga je heel vroeg naar bed?

Gisteren is ook de zomer begonnen. :sun: Naarmate je ouder wordt lijkt de tijd steeds sneller te gaan lijkt het wel. Wat is nou een week? 

Ja ga zo ff liggen want donder nu rechtop in slaap bijna hahahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die emoties hè. Iets eten geeft wat afleiding. Ik heb net twee repen chocolade op. Van die kleintjes dan. En ga zo lekker pasta maken, met véél kaas.

7 uur geleden zei rapilos:

Gisteren dan ook een heel eind gelopen en smiddags uren in de tuin gewerkt
Geen zin meer om te koken, dus dat werd een ongezonde snackbarhap.

Wat een hilarisch verhaal. In de tuin werken zodat je boontjes uit de tuin kunt eten. Vervolgens zo moe zijn, dat je geen puf meer hebt om de boontjes te doppen. :lol:

Maar je eet er verder wel regelmatig van lees ik. Ik heb van de week ook verse tuinbonen gegeten, heerlijk. Je bent er alleen wel even mee bezig, met die grote peulen waarvan je er veel moet doppen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ha ha wel hilarisch eigenlijk wel he @Lonster1 :lol:

Het stomme is, vandaag was ik nog een beetje moe van gisteren

Toch vanochtend de hele woonkamer gesopt en gezogen. Daarna van 13.00- 16.30 gewerkt in het tuintje van vriend.

Drie zakken onkruid gewied en twintig grote gieters water gegeven, want de grond was gort droog.

Veel plantjes dood ook van de droogte en er stond heel veel lang gras in ook.

Vriend heeft er echt geen oog voor he.

Hij dacht dat het gras , planten waren :huh:.

En nu weer geen zin om te koken

Oh,oh waar moet dat heen met mij :)

Trouwens vriend was gaan biljarten, heb ik ook geen last van hem ha, ha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, wat moet ik zeggen  is jammer wat de draad is geworden,  dat zien jullie zelf toch ook, heel weinig berichten nog . en daarvan bijna alle over deelname aan de dagpact en de koffie van Yvonne, eerder moest ik dagelijks  vele pagina`s naar achter scrollen voor het laatste nieuws nu is er vaak 1 pagina een teken dat dit forum niet meer werkt en aan zijn einde toe gaat, ik wens iedereen het beste toe maar ga hier geen energie meer in steken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een heerlijk rondje hardgelopen in de regen. Dacht als @Strijkbout het kan, dan moet ik het ook kunnen :DLijkt met de week gemakkelijker te gaan en zo’n verschil met een aantal maanden terug. Toen had ik na het lopen en douchen wel een wijntje verdiend (als ik al ging). Nu thee en als beloning een stukje chocola :D

@Mariann Hoop dat de boosheid en trek in drank inmiddels weg zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal! Hier een groentje (om ook in tuin termen te blijven). Ben gestopt met drinken en vast van plan om dat zo te houden. Vorige week etentje waar van alles op tafel werd gezet en daar bleek drank in te zitten die niet meegekookt was.  de smaak triggerde weer en nou ben ik er toch weer wat onrustig onder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei herman0167:

Tja, wat moet ik zeggen  is jammer wat de draad is geworden,  dat zien jullie zelf toch ook, heel weinig berichten nog . en daarvan bijna alle over deelname aan de dagpact en de koffie van Yvonne, eerder moest ik dagelijks  vele pagina`s naar achter scrollen voor het laatste nieuws nu is er vaak 1 pagina een teken dat dit forum niet meer werkt en aan zijn einde toe gaat, ik wens iedereen het beste toe maar ga hier geen energie meer in steken

ik heb helemaal nog niet gezien dat jij energie in ons forum steekt @herman0167, je komt altijd alleen maar kritiek leveren, en dat waarschijnlijk onder invloed ook nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo had ik het nog niet bekeken. Ja ben vastbesloten denk ik (dat is een tegenstrijdige zin, bedenk ik me meteen). En inderdaad hoef ik er niets mee. Overdag dan… ‘s nachts hebben mijn hersenen “bal” wat inhoudt dat ik in mijn dromen weer stiekem aan de zuip ben en heel gênante dingen doe resultaat van jaren mega veel drinken, op het laatst dagelijks met uitschieters van 4 flessen per dag. Zo dat is er uit. Alsof ik mijn coming out heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...