Fonny Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 Goedemorgen Fonny en goedemorgen frummers, Het belooft een mooie dag te worden, ietsjes minder warm en dat vind ik wel prettig. Eerst een bakje maar even. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 Goedemorgen Yvonne en Fonny. Toch nog 28 graden hier vandaag. Maar ik vind het heerlijk. Scheelt natuurlijk ook dat ik niet zoveel "moet". Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 goeiemooiemorgen frummers ik vind alles heerlijk momenteel aan het weer dus Moeten is er hier ook niet bij alles mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijdvoormij Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 Goedemorgen! Ik heb zin in vandaag, heerlijk tijd voor mezelf thuis en aan het eind van de middag een wandel-werk-uitje Heel misschien maak ik straks een sopje om een beetje schoon te maken hier in huis. Misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 Dagpact ; Fonny Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 Goedemorgen, kinderen naar school gebracht, zelf ook aan het werk. Leuk druk weekend voor de boeg! Morgenochtend turn wedstrijd van mijn dochter en zondag op vaderdag gaan opa en ik samen met mijn 2 kinderen motorrijden! Vorige week hebben ze al een klein uurtje proef gereden, was een groot succes, dus afgelopen week achter een extra motorpak aangeweest. Dagpact: Fonny Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 Een hele goede morgen allemaal, Weer zo,n heerlijke dag ! Gisteren erg moe geweest. Joost mag weten waarom. Geslapen als een blok en ik lijk me nu toch wat meer uitgerust te voelen. Nu lekker koffie en straks naar de markt voor nootjes en lekkere gras kaas Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 Dagpact ; Fonny Rapilos freekie ( ik was eraf gevallen @Freekie ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 Ook voor mij weer een droge dag met extra aandacht voor het nuchtere bestaan, want ik heb een feestje vanavond. Dagpact ; Fonny Rapilos freekie Pytje rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 Ik ga komende nacht de zelfkoelende hondenmat onder mijn laken uitproberen. Vannacht een paar keer klam wakker geworden en steeds van bedkant gewisseld. wordt vervolgd................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 Wat een goed idee @lady jane.Ik hoor wel, of het wat is! Ik ga vanavond naar een toneeluitvoering van de andere toneelgroep.Lekker ontspannen kijken i.p.v. zelf doen.Ik leef uiteraard wel met ze mee.Leuk om weer bekenden te ontmoeten.Ook leuk om me weer eens uit te dossen, voor een avondje uit.Op m'n gemakje kijken, wat ik aan ga trekken. Nog geen weekendplanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 Wat een heerlijke dag vandaag. Met de jongens naar zee. Hoewel ik tot enkele jaren geleden Scheveningen altijd meed als een akelige ziekte vind ik het daar nu fantastisch. De lome genoeglijkheid van de zee, de duinen, de strandtenten. Maar ook de Pier vind ik prachtig. Het wil daar de laatste jaren nooit echt meer van de grond komen, maar juist dat spreekt me aan. De grandeur van het verval. En als je massa en toerisme beu bent zijn daar de duinen, maar ook het verrassend leuke dorp dat ligt verscholen achter de boulevard. Zoete en pikzwarte herinneringen ook daar. De meeting van het forum was er. Maar ook die verdomde hotelbinge, de bodem van mijn alcoholische put. Maar dat is nu voorbij. Op een terras is ook ijskoffie nu een favoriet. Francoise, Yana, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 Ja @Oskar, de meeting was in Scheveningen. Ben ik zelf naartoe gereden , zou het niet meer durven . Nu onderweg naar Guus meeuwis met guus zijn grootste fan Rosee, Yana en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 Was bijzonder, die meeting. Bijna vier jaar geleden alweer, praktisch even lang als mijn alcoholvrije periode. De tijd vliegt, maar de dagen gaan langzaam. Veel plezier bij Guus vanavond @Francoise! Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 6 uur geleden zei Spirit: Wat een goed idee @lady jane.Ik hoor wel, of het wat is! Ik heb m eerst in mijn luie stoel gelegd, het werkt echt @Spirit voor 8,00 bij de action gekocht en nu al blij mee Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 16 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2023 4 uur geleden zei Oskar: Was bijzonder, die meeting. Bijna vier jaar geleden alweer, praktisch even lang als mijn alcoholvrije periode. De tijd vliegt, maar de dagen gaan langzaam. Veel plezier bij Guus vanavond @Francoise! Ik heb hele fijne herinneringen aan de meeting. Weet dat @Pinkman nog bezig is geweest in corona tijd in Arnhem te organiseren, maar toen niet gelukt . Misschien nog eens een poging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 17 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2023 10 uur geleden zei Francoise: Ik heb hele fijne herinneringen aan de meeting. Weet dat @Pinkman nog bezig is geweest in corona tijd in Arnhem te organiseren, maar toen niet gelukt . Misschien nog eens een poging Wanneer er behoefte is aan een meeting dan wil ik graag een nieuwe meeting organiseren. lady jane, Francoise en Roberto reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 Op 17-6-2023 om 10:55 zei Pinkman: Wanneer er behoefte is aan een meeting dan wil ik graag een nieuwe meeting organiseren. Ik stem voor , maak anders even een apart draadje aan Pinkman ? Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 (bewerkt) . 29 juni 2023 bewerkt door Roberto verkeerde draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 28 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Francoise: Ik stem voor , maak anders even een apart draadje aan Pinkman ? Eerdere keren had ik geen behoefte aan een meeting, maar een volgende keer doe ik mee, als ik een periode weer droog sta. Wel graag in het midden van het land of hoger, per trein bereikbaar. En het buiten plaatsvind, vanwege mijn gehoorprobleem. Ik kan absoluut niet tegen geroezemoes in een ruimte. 28 juni 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden