Dune Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 (bewerkt) Goedemorgen lieve frummers weer de eer de dag te starten, het gaat goed met mij! ik dacht vanmorgen ‘hoeveelste dag sta ik droog?’ En dan moet iktellen want het lijkt alsof dat nu niet zooo belangrijk is, maar dat is het wel dag 4 dus. voel me goed, fris en ik slaap meer normaal gelukkig de voordelen zijn zoveel meer dan de nadelen nu bakje thee met melk en honing en zo oppassen op mijn kleinzoon wens allen een mooie droge dag toe hoop dat Emmy nog even komt buurten dagpact ik zet mijzelf graag in het rijtje liefs 15 mei 2023 bewerkt door Dune Spirit en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 Goedemorgen allemaal!! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 Goedemorgen, Moe beginnen aan een nieuwe werkweek. Kan beter, moet beter. Zet m op allen! Dagpact: Fonny Dune Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 Hier idem @Maja. Ena laatste week in huidige baan. Komaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 Goeie morgen doorzetters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 Goedemorgen frummers. Ik heb er voor mijn gevoel al een halve werkdag opzitten, dus snel even een bakje neerzetten hier. Fijn dat het zo goed gaan @Dune. Ik hoop dat @Emmy de dag gisteren goed heeft kunnen afsluiten??? Oh ja, bakje dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 DAGPACT Fonny Dune Maja Beatrix Ties Goedemorgen allemaal! Dag 11 en still going strong! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 Goedemorgen! @Emmy, ik lees net je verhaal over gisteren. Wat een K-dag was het op deze manier. Maar vandaag is het maandag, de zon schijnt en je bent gewoon aan je tweede halfjaar begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 DAGPACT Fonny Dune Maja Beatrix Ties Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 Goedemorgen allemaal, Gelukkig de knop om kunnen zetten, maar was in al die maanden niet zo dicht bij drinken geweest als gisteren. Merk vaker dat ik soms erg boos wordt. Schijnbaar om niks lijkt het dan. Gelukkig zie ik zelf de laatste tijd steeds duidelijker de achterliggende oorzaak. In dit geval spanningen en niet goed weten hoe hier mee om te gaan. Maar gelukkig lukt het steeds meer om hier andere manieren voor te vinden zoals een eindje hardlopen. Vandaag een nieuwe (korte) werkweek. Maken er dus maar weer het beste van. De zon doet in ieder geval al zijn best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 DAGPACT Fonny Dune Maja Beatrix Ties Pytje Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 Goedenmorgen. Dat boos worden om niks, herken ik maar al te goed @Emmy.Vaak een voorbode om te drinken.Had hetzelfhe.Zo opstinaat.Ook ik geef er niet meer aan toe en weet, dat het overgaat. Vandaag operatie bank.De nieuwe is er al, maar staat nog beneden, bij de trap.Gaat niet in de lift.Mijn oude bank, wordt morgen opgehaald.Goede planning gemaakt. Voorheen zou ik in de stress schieten, maar ik ben een ijskonijn geworden . Ook weer een voordeel van niet meer drinken. Mij krijgen ze niet meer gek! (Dat ben in namelijk al). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 mei 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 1 uur geleden zei Ties: Goedemorgen allemaal! Dag 11 en still going strong! Lekker Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 (bewerkt) Goedemiddag, vandaag thuis gewerkt en morgen weer op pad. Er komt langzaam meer duidelijkheid wie waar gaat wonen ivm de break en hoe we het met de kinderen gaan doen wat voor nu okay is. De rusteloosheid waar ik eerder over schreef die is er nog. De ene dag meer dan de andere. Energie die jaren ‘verloren’ ging in de relatie. Dat verklaart misschien wel de rusteloosheid van afgelopen tijd maar mij helpt het voor nu door dagelijks te trainen. 15 mei 2023 bewerkt door Pinkman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 Mijn nieuwe bank boven gekregen.Dat was nog een hele klus, want hij pastte niet in de lift. Zomaar een jongeman heel lief aangekeken, die bij zijn moeder op bezoek ging en die wilde even een tilletje geven.Heel vriendelijk bedankt daarvoor! En...wat zit hij heerlijk! Zo blij ermee! Morgen word de oude opgehaald. Nu holderdebolder eten en naar toneel.Heel weinig tijd nog om het script te leren, nu al de zenuwen, want leren is niet mijn beste ding.Vroeger op school al moeite mee.Maar ik bluf me er wel weer uit! Improviseren kan ik wel, ook in de muziek.Je moet gewoon lef hebben! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 Ik zat zowel vanmorgen (stille mensen want nog vroeg) als rond etenstijd tussen Feijenoordfans. Nou dat hebben we geweten, rood aangelopen koppen, schorre kelen, spijbelende pubers, oudere tevreden mensen, dronken mensen, maar wat een lieverds allemaal. De trein schudde af en toe, reed een heel eind stapvoets, de conducteur bleef aardig, ik heb geen onvertogen woord gehoord. En NS wenste iedereen een goede nachtrust alvast. Ik denk dat er nu al heel wat afgesnurkt wordt Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 mei 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 Hoe doe je dat als je in het bericht iemand noemt zodat die blauw word alleen een @ doet dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 @Dune je tikt eerst@ en dan begin je aan de nickname, dan krijg een rijtje mogelijkheden/namen met jouw getikte letters en klik je op diegene aan wie je schrijft. Je kunt even oefenen voor je op opslaan drukt. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 mei 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 Zojuist zei lady jane: @Dune je tikt eerst@ en dan begin je aan de nickname, dan krijg een rijtje mogelijkheden/namen met jouw getikte letters en klik je op diegene aan wie je schrijft. Je kunt even oefenen voor je op opslaan drukt. Succes. @lady jane jeeeeej thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2023 Een beetje laat, maar het was gisteren (zondagmiddag) weer een geweldige voorstelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden