Spring naar bijdragen

Maandag 15 mei


Dune

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve frummers 

weer de eer de dag te starten, het gaat goed met mij!

ik dacht vanmorgen ‘hoeveelste dag sta ik droog?’ En dan moet iktellen want het lijkt alsof dat nu niet zooo belangrijk is, maar dat is het wel

dag 4 dus.

voel me goed, fris en ik slaap meer normaal gelukkig de voordelen zijn zoveel meer dan de nadelen

nu bakje thee met melk en honing en zo oppassen op mijn kleinzoon

wens allen een mooie droge dag toe

hoop dat Emmy nog even komt buurten 

dagpact ik zet mijzelf graag in het rijtje

liefs

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gelukkig de knop om kunnen zetten, maar was in al die maanden niet zo dicht bij drinken geweest als gisteren. Merk vaker dat ik soms erg boos wordt. Schijnbaar om niks lijkt het dan. Gelukkig zie ik zelf de laatste tijd steeds duidelijker de achterliggende oorzaak. In dit geval spanningen en niet goed weten hoe hier mee om te gaan. Maar gelukkig lukt het steeds meer om hier andere manieren voor te vinden zoals een eindje hardlopen.

Vandaag een nieuwe (korte) werkweek. Maken er dus maar weer het beste van. De zon doet in ieder geval al zijn best :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen.

Dat boos worden om niks, herken ik maar al te goed @Emmy.Vaak een voorbode om te drinken.Had hetzelfhe.Zo opstinaat.Ook ik geef er niet meer aan toe en weet, dat het overgaat.

Vandaag operatie bank.De nieuwe is er al, maar staat nog beneden, bij de trap.Gaat niet in de lift.Mijn oude bank, wordt morgen opgehaald.Goede planning gemaakt.

Voorheen zou ik in de stress schieten, maar ik ben een ijskonijn geworden :).

Ook weer een voordeel van niet meer drinken.

Mij krijgen ze niet meer gek! (Dat ben in namelijk al).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, vandaag thuis gewerkt en morgen weer op pad. Er komt langzaam meer duidelijkheid wie waar gaat wonen ivm de break en hoe we het met de kinderen gaan doen wat voor nu okay is.

De rusteloosheid waar ik eerder over schreef die is er nog. De ene dag meer dan de andere. Energie die jaren ‘verloren’ ging in de relatie. Dat verklaart misschien wel de rusteloosheid van afgelopen tijd maar mij helpt het  voor nu door dagelijks te trainen. 

bewerkt door Pinkman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn nieuwe bank boven gekregen.Dat was nog een hele klus, want hij pastte niet in de lift.

Zomaar een jongeman heel lief aangekeken, die bij zijn moeder op bezoek ging en die wilde even een tilletje geven.Heel vriendelijk bedankt daarvoor!

En...wat zit hij heerlijk!

Zo blij ermee!

Morgen word de oude opgehaald.

Nu holderdebolder eten en naar toneel.Heel weinig tijd nog om het script te leren, nu al de zenuwen, want leren is niet mijn beste ding.Vroeger op school al moeite mee.Maar ik bluf me er wel weer uit! Improviseren kan ik wel, ook in de muziek.Je moet gewoon lef hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat zowel vanmorgen (stille mensen want nog vroeg)
als rond etenstijd tussen Feijenoordfans. Nou dat hebben we geweten,
rood aangelopen koppen, schorre kelen, spijbelende pubers, oudere tevreden
mensen, dronken mensen, maar wat een lieverds allemaal.
De trein schudde af en toe, reed een heel eind stapvoets, de conducteur
bleef aardig, ik heb geen onvertogen woord gehoord. En NS wenste iedereen
een goede nachtrust alvast. Ik denk dat er nu al heel wat afgesnurkt wordt:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...