Yvonne Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 Haddock... waar is u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 Aicha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 Rozzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaa waar zit je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 GUNN!!!GUNN!!!!!! Lig nou niet op de kachel te slapen. De Rus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 Originally posted by: YvonneHaddock... waar is u?quote> Haddock has failed in the smokin' department, dear Von!Maar alles is verder goed, nu weer rustig aan 't werk, nou ja, net thuis.Al die vrije tijd is veel vermoeiender.De druktemaker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 En dan blijf je ook maar gelijk helemaal weg mr. Haddock? Tsssss. Maar fijn dat je er weer bent.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 SNOEPIE WAAR BEN JE? Als het niet lukt om adb. te blijven, kom a.u.b. naar het forum en praat erover. Blijf er niet alleen mee zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 Originally posted by: YvonneTsssss. quote> Nee, Von, heus niet daarom.Als ik vrij ben heb ik het veels te druk om huis voor al dat ge-internet.Werk ik weer zit ik in 'n ritme, heb ik 't eigenlijk rustiger, maf eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 Aicha, ik probeer je te bereiken maar het lukt me niet. Laat je eventjes horen hoe het met je gaat? Inderdaad, Snoepje ook?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Gunn with double n zit ik echt over in. Bammie mis ik. Haar en mijn muze al jaren. Ik ga nu de Bel uitlaten. Zonder lijnen. Als ze haar wat aandoen wordt ik vanzelf wel idioot. GUNN, ALSELEESTENLEEFT? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Ik sluit me aan bij Haddock. Zou zo graag een berichtje van Gunn willen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Ik sluit me hier ook bij aan: Gunn, waar ben je??????? Laat even iets van je horen, man, je wordt gemist!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Ik doe ook weer mee.. Gunnnnnnnnnnnnnnnnnnn.. En ook nog een keer rozzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 jen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Taurus65. Een maatje. Krijg ook geen reactie op pa's of mail. Maak me zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Originally posted by: jane4jen:heart:quote> Jen was binnen 24 uur alweer terug hoor Jane, krijg je niet eens de tijd bij om te missen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 nou Von, dan helpt zo'n oproepje wel he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Ik heb al zo vaak om Gunn en Marc geroepen dat ik er helemaal schor van ben. Verder mis ik Truitje, Esperanza, Tine, RQueenie, Woman en nog vele anderen. Ja, Taurus ook. Ik hoop dat het goed met hen gaat. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 En hoe zit het met Fleur...? Of nog steeds in de ban? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Voor zover ik weet is Fleur nog steeds met vakantie, een wel zeer lange vakantie dus... Maar ook voor zover ik weet gaat het goed met Fleur. En ook ik mis haar hier nog steeds, heerlijk mens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Will heeft privé weleens contact met Fleurtje. Hij weet dus hoe het met haar gaat. Ik dacht ook wel goed. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dennis Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Hendrikus heb ik al een tijdje niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Djoehoeeeeeeeeeeeeeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ja, Dune, waar ben je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 En Mistletoe. (nog steeds ook gunn, rozzza en Dune ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden