Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 april 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers. 
De zon die zo hoopvol scheen toen ik uit bed kwam is alweer verdwenen, jeetje zo wordt het nooit voorjaar.... 

Volgens mij slaan we dit jaar een echte, fijne lente over, en gaan we waarschijnlijk in één keer door naar de zomer. Zonder soepele overgang. Wordt het opeens 30 graden of zo. Beetje jammer idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje regen, mij is het om het even. Morgen weer zonnig weer. 

Wel de kachel maar even aangedaan, brrr....  

Ik lees: Het lied van ooievaar en dromedaris, van Anjet Daanje. Lees: ik leg het steeds klaar, verplaats het boek door het huis. In bed, onder een kop thee. Op de bank. Zou het vandaag dan lukken om het boek open te slaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heerlijk boek, daar heb ik ook zin in.  Een goed verhaal. Bij boeken is het bij mij òf ik stop niet met lezen, òf ik hou op na 15 pagina's, dan kom ik er niet in. Ik heb een enorm alle tijd verslindend project afgerond en heb nu wel weer ruimte voor een goed boek.  

Ik vind de combi van hele fijne motregen en al dat frisse groen buiten heerlijk, het ruikt zo lekker. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lezen lukt mij alleen maar on de vakanties. Dit boek is enorm dik en ik ben nog niet op de helft.  Ik ben vorig jaar juli begonnen…. 
omdat het een soort geschiedenis boek is, maakt het niet zoveel uit. Ik pakte het zo weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...