Spring naar bijdragen

Donderdag 20 april


Pinkman

Aanbevolen berichten

goeiemooiemorgen frummers
echt saunaweer, dus dat gaan we maar doen vandaag.
Na gisteren dochter supervroeg naar Schiphol te hebben gebracht
liep ik als een zombie over de Albert Cuijpmarkt, die ze nog aan het opbouwen waren,
realiseerde me ineens dat shoppen en ik elkaar niet meer zoveel te zeggen hadden.
Dus even langs de super gelopen en met wat nuttige boodschapjes gauw weer naar huis.
En 's middags bijgeslapen aan de plassen in het zonnetje, oei wat lekker was dat weer,
zolang ik maar beschut plat bleef liggen. Verder was de wind te koud om te kunnen lezen.
Dan lig ik liefst op de buik, maar iets omhoog gericht. Maar blij met weinig nu dus qua weer.
Krijg ik net 2 weelderige natuurfoto's waar dochter in bikini ook nog wat verdwaasd kijkt
door de jet-lag. Gelukkig is een lieve hond in het hostel, haar dag ook weer goed.
En ik zie na maanden 2 saunamaatjes weer dus dat is een soort van mini reunie en veel bijkletsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

DAGPACT
Beatrix
Fonny
Toos

Veel plezier in de sauna, @lady jane Inderdaad weer voor. Hier (nog) een bleek zonnetje, maar wel een trekkerige wind. Dus toch maar de was naar buiten straks. Naar de sportschool straks en daarna pups knuffelen. Die zijn zondag geboren, dus op kraambezoek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Toos:

Hoe was het gister in het ziekenhuis @ikkanhet? Mocht je je man weer mee naar huis nemen of moest hij blijven? Jullie zijn wel de sjaak de laatste tijd.

Ze hebben hem vocht uit de enkel getrokken. Heeft pijnstillers en ontstekingsremmers. Vocht is op kweek gezet. Ze moeten ons inderdaad hebben de laatste tijd ik mag dinsdag weer. Vind het best spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Roberto:

Goedemiddag inmiddels,

Ik zit nog steeds in een soort van terugval.
Vorige keren bleef ik dan een jaar weg van dit forum.
Sinds ik contact heb met VNN duren mijn terugvallen korter.
En blijf ik niet meer weg van dit forum.
Ook al lees ik weinig en reageer ik weinig.

 

 

 

Je bent niet de enige... 
Al zit ik nu weer op dag 4 inmiddels van mijn Revival. B)
Dat kun jij ook. Geloof me, veel beter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Remi1, afgelopen weken ben ik dageliijks bezig met mijn buurman.
Die is compleet verslaafd aan van alles en nog wat.
Compleet vervuild huis, et cetera.

Mijn eigen huis noem ik functioneel rommelig, is voor mij leefbaar.
Zijn huis is  niet leefbaar.

Mijn buurman is zorgweigeraar, begin ik ook aan te worden.
Van al die hulpverleners worden wij alleen maar knettergek.

Niemand begrijpt de combi tussen ADHD / Autisme, Asperger en verslavingsgevoelig.
En dat wij het beter weten dan al die hulp- en zorgverleners zelf.
Zelfde met M. twee jaar geleden. Idem dito.

Wij begrijpen elkaar onderling wel.
 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Professionele hulpverlening is totaal iets anders dan lotgenotencontact, dat ben ik met je eens hoor @Roberto. Professionele hulpverleners komen niet eens in de buurt van wat wel is tussen lotgenoten. Dat is totaal anders. ( Overigens heb ik wel een paar keer een klik gehad met iemand van prof. hulpverlening, Later bleek dat deze hulpverleners zelf ervaringsdeskundigen waren)

Maar waarom zou je hulpverlening niet mogen weigeren dan, of dringen ze zich op om 1 of andere reden? Ik weet niet welke hulpverlening je precies bedoeld?
Wanneer iemand niet voor hun hulp- aanbod openstaat kunnen ze net zo goed aan een dood paard trekken, het werkt dan toch niks.

VNN (verslavingszorg) doet je blijkbaar wel goed toch, Roberto?

bewerkt door Remi1
verduidelijkt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...