Maarten82 Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 Goedemorgen frummers en goedemorgen Maarten. Even wennen weer aan de zomertijd, het was nog redelijk donker toen ik opstond. Nu eerst maar even een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 @Beatrix, ik zie dat jij ook een draad had gestart.. alleen was Maarten je een halve minuut voor vandaar dat ik daar op voortborduurde, maar jij had ook al een dagpact aangemaakt, dat zal ik even aanpassen dan: DAGPACT: Beatrix Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 27 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 Goedemorgen. DAGPACT: Beatrix Yvonne Fonny Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 Morning! DAGPACT: Beatrix Yvonne Fonny Toos Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 Goedemorgen allemaal, frisjes buiten. Vandaag huis soppen, voordat ik met vakantie ga. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 Ach, Wim de Bie is overleden. Ik wens dit prachtmens een geweldig plekje in het hiernamaals karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 Ronduit koud buiten.Brrrr. De broek met de gratis tentstokken is geen overbodige luxe. Daar ik geen fan ben van de wegbezuinigde bussen, toch maar op de fiets eropuit straks.Hopelijk tussen de buien en anders pech gehad. Fijne maandag allen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 2 minuten geleden zei Yana: Ach, Wim de Bie is overleden. Ik wens dit prachtmens een geweldig plekje in het hiernamaals Hoorde het net ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 Goedemiddag alweer DAGPACT: Beatrix Yvonne Fonny Toos Pytje mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 DAGPACT: Beatrix Yvonne Fonny Toos Pytje mariann Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 Goedemiddag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 Goedeavond, gisteren gezamenlijke verjaardag gevierd van mij en mijn dochter, die is al 10 geworden... Ik heb thee gevraagd voor mijn verjaardag met zo'n mooi dingetje dat ik ook van losse thee, thee kan maken. Nu na het sporten lkkr aan de thee! DAGPACT: Beatrix Yvonne Fonny Toos Pytje mariann Spirit Freekie rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2023 Droge afmelding voor het dagpact. Zbb, karin123 en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden