rapilos Geplaatst 28 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 Pact voor maart ; ( wie doet er weer mee ? ) Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 1 uur geleden zei Beatrix: Yes, zet mij maar op de lijst Rapilos Beatrix zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 28 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 Ik doe mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 Pact voor maart ; Rapilos Beatrix zbb Strijkbout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 Welkom, welkom, @Beatrix, @Zbb, en @Strijkbout Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 28 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 Pact voor maart ; Rapilos Beatrix zbb Strijkbout Pats We gaan voor maand numero 3 @rapilos @Beatrix!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 28 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 Ik doe ook weer mee Pact voor maart ; Rapilos Beatrix zbb Strijkbout Pats Mariann rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 Ja, wat leuk hè @Patsen @Beatrix Alle drie van 1 januari DIt geeft wel kracht hoor. ook weer welkom @Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 28 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 Ook ik doe graag weer mee! Pact voor maart ; Rapilos Beatrix zbb Strijkbout Pats Mariann Emmy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 Fijn @Emmy Emmy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2023 Ik ben ook graag van de partij! Pact voor maart ; Rapilos Beatrix zbb Strijkbout Pats Mariann Emmy Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2023 Ik doe mee, kan iemand mij erbij zetten bvd. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 1 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2023 Ik meld mij aan (na lang zwaar nadenken....) Pact voor maart ; Rapilos Beatrix zbb Strijkbout Pats Mariann Emmy Maja Freekie rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2023 Top @ikkanhet Wat fijn @Freekie Wedden dat dit een hele goede beslissing is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2023 En @Maja, ook weer van de partij zie ik. Gaaf, zoveel mensen die er mee doen weer Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 1 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2023 (bewerkt) Jaaaa, ik ook Gezellig zo met z'n allen. Pact voor maart ; Rapilos Beatrix zbb Strijkbout Pats Mariann Emmy Maja Freekie Ikkanhet Prana 1 maart 2023 bewerkt door Prana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 1 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2023 Het scheelt nu in ieder geval al nadenken/onderhandelen met mezelf over het komende kinderloze weekend... Dus geeft het op dit moment rust? Ja... Wil je altijd niet meer drinken? nee.... Maar een maand zou ik toch moeten kunnen... Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2023 Welkom @Prana, gezellie Jazeker @Freekie, een maand gaat je lukken en geeft rust in je hoofd. En na de die maand zie je wel weer. Stap voor stap. Freekie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 1 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2023 Pact voor maart ; Rapilos Beatrix zbb Strijkbout Pats Mariann Emmy Maja Freekie Ikkanhet Prana Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2023 Welkom weer @Spirit Fijn dat je er weer bij bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2023 Op 1-3-2023 om 22:24 zei Spirit: Pact voor maart ; Rapilos Beatrix zbb Strijkbout Pats Mariann Emmy Maja Freekie Ikkanhet Prana Spirit Fonny rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2023 Fijn @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2023 Op 2-3-2023 om 09:37 zei rapilos: Welkom weer @Spirit Fijn dat je er weer bij bent Ik ben overal bij rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 6 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2023 Ik heb gisteren gezondigd... Ik had heel veel gedaan in en om rondom het huis, inclusief het gazon met mijn verticuteer hark geverticuteerd en toen ik klaar was had ik zo'n ongelooflijke trek dat ik 4 speciaal Bier heb opgehaald, dat was om 8 uur op en voor de rest van de avond heb ik gewoon water gedronken, dus in ieder geval geen nieuwe meer opgehaald.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2023 Ach , wat jammer @Freekie, Jezelf belonen met alcohol is natuurlijk niet de manier. was een 0% biertje geen optie voor je geweest dan ?. Het vervelende is dat je de hele boel zo weer in gang zet ( lees, je zult weer eerder cravings krijgen ) Enfin, je zit weer op het goede pad, wel super, dat je het zo eerlijk deelt met ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden