bumperjim Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 (bewerkt) Goeiemorgen Ik ga toch de auto maar laten repareren. Afspraak gemaakt bij de garage en intussen bestellen zij dat ding van 5000 euro. Niks vooruit betalen. Dat vind ik dan wel weer klasse want ze kennen me helemaal niet daar. Dat zegt wat, als ze je vertrouwen dan zijn ze zelf ook te vertrouwen. Dat gaat altijd op. Lang geleden hadden we hier iemand die de huishouding deed, die draaide altijd alle buitendeuren op slot als ze in huis bezig was. "Voor de zekerheid". Die bleek uiteindelijk voor geen meter te vertrouwen Enfin bespiegelingen bij de koffie... 22 februari 2023 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Goedemorgen allemaal. Fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Goedemorgen allemaal. DAGPACT Beatrix Prana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 31 minuten geleden zei Prana: Goedemorgen allemaal. DAGPACT Beatrix Prana Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Goedemorgen DAGPACT Beatrix Prana Fonny Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Een hele goede morgen allemaal, Mistig buiten. Gedoucht, ontbijt, ochtendgym en nu aan de koffie Straks weer drie kwartiertjes lopen, (is me gisteren toch wel goed bevallen0 Eind van de ochtend komt vriend het gaat vanmiddag regenen, dus misschien maar een museum bezoeken en ergens lunchen ofzo (wat een luxe leventje heb ik toch he ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Goedemorgen, dagpact+Christian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Goedemorgen op deze grijze maar droge dag! DAGPACT Beatrix Prana Fonny Mariann Christian Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers een beetje een korte, kom maar net op gang nog 22 februari 2023 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 DAGPACT Beatrix Prana Fonny Mariann Christian Pytje Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Nog even pas op de plaats hier. Dat betekend helaas geen AA,dat zal ik missen.Maar de dag is nog niet o., wellicht voel ik me vanavond anders. Nu nog even met kersenpitkussen in de rug, wat relaxen.Het is dus echt nog niet over.Hond wel uit kunnen laten met een korte ronde. Ik baal, wil niet ziek zijn, maar leg me er maar bij neer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Heb gevraagd of ik met iemand mee kan rijden, voor vanavond naar de AA. Als hij niet gaat, houd het op natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Goedemiddag, dochterlief heeft sinds maandag lichte hersenschudding. Bij moeders van de schommel gevallen. Dus vandaag voor de zekerheid niet naar school. Zojuist een uur gewandeld met haar en ja ze mocht wel in een lage boom klimmen... Ik ben over het algemeen wat minder paniekerig.. Naja ieder zijn ding zeg ik altijd maar. Nu rustig op de bank thuis, beide onder een dekentje. Over 20 minuten zoontje ophalen van school. Koffie is alweer klaar, doe mij maar weer een bakje! DAGPACT Beatrix Prana Fonny Mariann Christian Pytje Spirit Freekie rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Ik kan meerijden vanavond naar de AA. Hoef ik mijn avondje niet te missen. rapilos en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Fijn voor je @Spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Pfff, weer ff een dipje.Net weer pijnstillers ingenomen en m'n antibiotica. Hoop me straks weer wat beter te voelen.Vanmiddag wel even een powernapje kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Fijne meeting. Blij dat ik ben geweest en dat ik mee kon rijden. Voor de rest moet ik mijn rust nemen, hoe moeilijk ook. Droge afmelding. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden