Spring naar bijdragen

Februari Pact


rapilos

Aanbevolen berichten

@Pranajij hebt het gehad over struikelen op dag 75. Maak alvast een plan. Hoe kun je droog blijven op een moeilijke dag? 

Iets doen of iets laten? Wat eet en drink je die dag? Heb je een favoriete fris die je voor die dag in huis haalt?

En hoe beloon je jezelf als die dag goed verloopt en je veilig onderweg bent naar dag 100? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Tatum:

@Pranajij hebt het gehad over struikelen op dag 75. Maak alvast een plan. Hoe kun je droog blijven op een moeilijke dag? 

Iets doen of iets laten? Wat eet en drink je die dag? Heb je een favoriete fris die je voor die dag in huis haalt?

En hoe beloon je jezelf als die dag goed verloopt en je veilig onderweg bent naar dag 100? 

Hoi @Tatum, wat lief dat je meedenkt, ik kan die tips zeker gebruiken.
Dag 75 is niet persé een speciale dag voor me, misschien heb ik dat verkeerd gezegd. Dit is mijn derde - serieuze - poging om te stoppen. De eerste keer is het bijna 10 maanden gelukt en vorige keer is het misgegaan op dag 76. Nu zit ik op dag 40 en wil ik het beter doen dan de laatste keer (keren). Ik hoop dat dit de laatste poging is en dat die knop nu echt om is.
Driemaal is scheepsrecht, toch? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei rapilos:

Vandaag dag 38, nog een lange weg te gaan.
Maar...gewoon doorgaan met adem halen, dan komt het vast goed :)

Leuk he dat tellen van de alcoholvrije dagen : mijn gevoel van trots stijgt met de dag : dag 38 !!

Dat pakken ze niet meer van ons af en we gaan gewoon lekker door :D ( ook met ademen :heart:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...