rapilos Geplaatst 1 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Februari Pact ; Rapilos (Wie doet er nog meer mee ? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Kun je mij erbij zetten @rapilosbvd rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Februari Pact ; Rapilos ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 1 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Februari Pact ; Rapilos ikkanhet Renée rapilos en Prana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 1 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Februari Pact ; Rapilos ikkanhet Renée Prana Ik doe graag weer meer @rapilos Hoi @Renee80 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Fijn, dat jullie ook weer van de partij zijn @Renee80en @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Super @Prana ! Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 1 minuut geleden zei rapilos: Fijn, dat jullie ook weer van de partij zijn @Renee80en @ikkanhet Ja het bevalt me steeds beter. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Ik meld me ook aan. Februari Pact ; Rapilos ikkanhet Renée Prana Tatum rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 @Pranajij hebt het gehad over struikelen op dag 75. Maak alvast een plan. Hoe kun je droog blijven op een moeilijke dag? Iets doen of iets laten? Wat eet en drink je die dag? Heb je een favoriete fris die je voor die dag in huis haalt? En hoe beloon je jezelf als die dag goed verloopt en je veilig onderweg bent naar dag 100? Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 1 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Februari Pact ; Rapilos ikkanhet Renée Prana Tatum Beatrix Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Februari Pact ; Rapilos ikkanhet Renée Prana Tatum Beatrix Spirit Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Fijn @Beatrix, jij gaat als een speer he @Spiriten @Artemis uiteraard ook weer welkom Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 1 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Natuurlijk doe ik mee, nu nog een beloning bepalen! Februari Pact ; Rapilos ikkanhet Renée Prana Tatum Beatrix Spirit Artemis Mariann rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 1 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Februari Pact ; Rapilos ikkanhet Renée Prana Tatum Beatrix Spirit Artemis Mariann Pats rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2023 Lekker @Mariannen @Pats, Het lijstje wordt alweer lekker lang ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2023 (bewerkt) Hoi, ik sluit ook weer graag aan! Februari Pact ; Rapilos ikkanhet Renée Prana Tatum Beatrix Spirit Artemis Mariann Pats Maja 2 februari 2023 bewerkt door Maja Tiepfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2023 1 uur geleden zei Maja: Hoi, ik sluit ook weer graag aan! Februari Pact ; Rapilos ikkanhet Renée Prana Tatum Beatrix Spirit Artemis Mariann Pats Maja Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 2 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2023 21 uur geleden zei Tatum: @Pranajij hebt het gehad over struikelen op dag 75. Maak alvast een plan. Hoe kun je droog blijven op een moeilijke dag? Iets doen of iets laten? Wat eet en drink je die dag? Heb je een favoriete fris die je voor die dag in huis haalt? En hoe beloon je jezelf als die dag goed verloopt en je veilig onderweg bent naar dag 100? Hoi @Tatum, wat lief dat je meedenkt, ik kan die tips zeker gebruiken. Dag 75 is niet persé een speciale dag voor me, misschien heb ik dat verkeerd gezegd. Dit is mijn derde - serieuze - poging om te stoppen. De eerste keer is het bijna 10 maanden gelukt en vorige keer is het misgegaan op dag 76. Nu zit ik op dag 40 en wil ik het beter doen dan de laatste keer (keren). Ik hoop dat dit de laatste poging is en dat die knop nu echt om is. Driemaal is scheepsrecht, toch? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 2 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2023 Ook ik doe graag weer mee! Februari Pact ; Rapilos ikkanhet Renée Prana Tatum Beatrix Spirit Artemis Mariann Pats Maja Emmy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2023 Welkom weer @Maja, @Fonny en @Emmy We maken er weer een mooie maand van Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2023 Goedemorgen allemaal, De eerste week van februari zit er alweer op. Allemaal nog recht aan he roer ? Vandaag dag 38, nog een lange weg te gaan. Maar...gewoon doorgaan met adem halen, dan komt het vast goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 7 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2023 Recht zo die gaat @rapilos!!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 7 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2023 Hier gaat het nog goed. Even geen idee op welke dag zit. Lijkt me wel een goed teken Probeer er ook wat minder mee bezig te zijn. Dus niet steeds zoeken naar informatie enz. Geen idee hoe het bij jullie werkt, maar merk dat het mij op dit moment niet echt verder helpt. Gewoon even de negeerknop aan dus en doen wat ik moet doen. En vanavond is dat lekker een stukje hardlopen om het hoofd leeg te maken Prana en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2023 Gaat dus allemaal lekker @Spirit, @Beatrix en @Emmy, Hier nog steeds bijna helemaal geen craving gehad. Heel vreemd , normaal voelde ik me altijd zo zielig en stom omdat ik zo nodig moest stoppen. nou ja, so far, so good dus. Er niet mee bezig zijn is een goed idee @Emmy, maar dat moet dus wel lukken ! en dat lukt dus Emmy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden