ikkanhet Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Daar wil ik in de toekomst ook nog vanaf maar one step at a time. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Toos: Het roken van toen, is het drinken van nu. Mijn vader dronk vroeger cognac. Mijn moeder een of ander Frans likeurtje. Dat was tres chique toentertijd. 3 december 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Kikkererwten, veeL knoflook, kruiden en tomaten. En dan de hele pan lang in de oven. Super lekker. Makkelijk en tóch Ottolenghi;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Wat niet wil zeggen dat het drinken van toen ook van nu is. Maar zó bedoelde ik het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Ben bozig. Kwam boos van mijn moeder terug. Denk dat er verdriet onder zit haar zo te zien. Zo achteruit gaat ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Ik hou helemaal niet van voetbal, maar heb ontzettend genoten van Sterren op het doek. Samen met mijn zussie op de app. Ze woont een eind weg, maar zelfde band en interesse. Weet niet waarom ik dit hier schrijf...eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Ach @Lika Wat verdrietig. Misschien even laten zo en morgen weer oppakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Beste mensen, Het was weer een interessante dagdraad met als hoofdthema: Franse les. Morgen ga ik verder met als dagdraad vraagstelling: zijn klinkers overbodig in ons taalgebruik? Nog even netflixen met een bak chips. Bonne nuit alvast. Voor wie niet kan slapen: luister naar mijn Franse muzikale omlijsting op de muziekdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 7 minuten geleden zei Toos: Ach @Lika Wat verdrietig. Misschien even laten zo en morgen weer oppakken? Ja. Ben naar bed gegaan. Ik ontplof hier in huis steeds van woede. Iedereen zit me in de weg. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 6 minuten geleden zei Lika: Ja. Ben naar bed gegaan. Ik ontplof hier in huis steeds van woede. Iedereen zit me in de weg. Is dat omdat je boos terugkwam van je moeder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Zojuist zei Hadocque: Opgewarmd is vaak nog lekkerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Dit was ook gister. De jongens waren vandaag thuis, we hebben ons het schompes gegeten. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 (bewerkt) Hier waterkerssalade met peer en walnoot (heul klassiek maar blijft lekker) met een visfilet uit de koeling van de lidl (toegegeven), gevolgd door een vrije keuze uit het uitgebreide kaasassortiment van de familie bj (gelukkig was holenbeer er niet vanavond want die vreet alles op wat met een k begint) en een toetje heb ik geloof ik niet eens gehad. 3 december 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 (bewerkt) Ach eigenlijk hou ik dit voor mezelf 3 december 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 1 uur geleden zei bumperjim: Is dat omdat je boos terugkwam van je moeder? Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 (bewerkt) Herhaling van eerder 3 december 2022 bewerkt door Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Vanmorgen lekker lang uitgeslapen. Kleine brunch thuis. Leuke voetbal gekeken. Heit opgehaald en naar het restaurant gereden waar de familie bij elkaar kwam om te eten/ drinken om gezamelijk z"n verjaardag te vieren. Dat was zijn wens; iedereen nog een keer bij elkaar. Op maar 1 enkeling na, m"n zusje n.b, is me dat bijna voor hem gelukt maar ik heb hem blij en opgewekt weer thuis afgeleverd zonet en daar gaat het mij tenslotte om. Ik kan in ieder geval met een goed gevoel gaan slapen straks. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Ach @Likatoch. Het is ook hartverscheurend allemaal.Dit uit zich in boosheid bij jou.Hoop dat je nog een beetje kunt slapen. Ik heb hier ook een roerige dag gehad.Gevoelens gingen op en neer.Toch nog tot een goed ultimatum kunnen komen waar een ieder vrede mee had. Tevens droge afmelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 30 minuten geleden zei Remi1: Vanmorgen lekker lang uitgeslapen. Kleine brunch thuis. Leuke voetbal gekeken. Heit opgehaald en naar het restaurant gereden waar de familie bij elkaar kwam om te eten/ drinken om gezamelijk z"n verjaardag te vieren. Dat was zijn wens; iedereen nog een keer bij elkaar. Op maar 1 enkeling na, m"n zusje n.b, is me dat bijna voor hem gelukt maar ik heb hem blij en opgewekt weer thuis afgeleverd zonet en daar gaat het mij tenslotte om. Ik kan in ieder geval met een goed gevoel gaan slapen straks. 1 zus wel erbij? Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2022 9 uur geleden zei Lika: Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden