Freekie Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 DAGPACT Genoeg Yvonne Quinn Jane Rapilos Pytje Mariann Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 DAGPACT Genoeg Fonny Yvonne Quinn Jane Rapilos Pytje Mariann Freekie Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 2 uur geleden zei Kohtje: .. mijn vader rookte caballero zonder filter.. Caballero zonder filter voor de heren en Stuyvesant met filter voor de dames stonden op onze salontafel voor gasten in de jaren zestig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 DAGPACT Genoeg Fonny Yvonne Quinn Jane Rapilos Pytje Mariann Freekie Spirit Prana Ja bij ons thuis ook caballero zonder filter, populair toen zo te zien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Volgens de statistieken rookten in de jaren zestig 90 % van de mannen en 7 % van de vrouwen. Door de jaren heen zijn mannen minder gaan roken en vrouwen meer. Dat komt omdat vrouwen meer gingen werken, terwijl hun mannen werkloos waren. Mijn conclusie: werken is ongezond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 (bewerkt) Dat komt door marketing van de sigarettenindustrie, dat de vrouw meer is gaan roken. Rokende filmsterren en zo. Allemaal reclame en beïnvloeding. 3 december 2022 bewerkt door Lonster1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 5 minuten geleden zei Roberto: Caballero zonder filter voor de heren en Stuyvesant met filter voor de dames stonden op onze salontafel voor gasten in de jaren zestig. Nou ja, zeg... alwéér mijn verhaal. Mijn moeder rookte incidenteel wel eens een Stuyvesantje, tot ze in verwachting was van m'n broertje.(*) Vanaf toen heeft ze nooit meer gerookt, 57 jaar geleden. Dat brengt me dan weer op het volgende: twee jaar geleden werd m'n moeder voor het eerst van haar leven opgenomen in het ziekenhuis. Ik was erbij toen ze daar binnenkwam. Het hele riedeltje (standaard)vragen kwam voorbij bij de opname en één van die vragen was: Rookt u of heeft u gerookt? Eerlijk (en onbenullig in dit geval) zei ze dat ze gerookt heeft. Of ze al een tijdje gestopt was, was de volgende vraag. Ja, sinds 1965.. Dat telde niet meer als 'gerookt hebbende'.. (*)zeg ik dat nou goed? Ze was natuurlijk niet in verwachting van m'n broertje maar van m'n vader. Ze verwachtte m'n broertje. Roberto, ikkanhet en Hadocque reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Net een bons in de gang; een pakketje. Chocoladeletter van de zaak. Er zaten allemaal losse brokken in de doos. Ik kon ze wel tot een S aaneen puzzelen, maar er ontbraken toch nog wat kleine stukjes. De doos was kapot, ik denk dat ze op het postkantoor de restjes van de vloer hebben geraapt en in de envelop hebben gegooid. Dus dankjewel Sinterklaas, hij ligt nu in de prullenbak. (beter voor de lijn ook, het is al niet mijn favoriete chocolade.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 18 minuten geleden zei Lonster1: . Rokende filmsterren en zo. Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 20 minuten geleden zei Kohtje: .Mijn moeder rookte incidenteel wel eens een Stuyvesantje Mijn moeder rookte ook incidenteel, zonder te inhaleren, dat was pas ongezond. Leek op een beetje puffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Dat is net zoiets als alcohol drinken en dan meteen snel naar de wc Spirit en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Mijn moeder stuyvesant en mijn vader half zware drum.Als kind kon je dat ook gewoon halen voor je ouders, zonder legitimatie. Wat een tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 intussen staan we al een poosje voor met 1-0 op america Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Vandaag een offdag. Ook die gaat wel weer voorbij. Het lukt me ook even niet om mijn gedachten om te zetten. De omstandigheden zijn er ook niet naar.Het is even, zoals het is. (Familieperikelen) . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 en nu 2-0 Memphis en Blind lekker de rust in nu. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 10 minuten geleden zei lady jane: en nu 2-0 Memphis en Blind lekker de rust in nu. Yessss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Net boodschappen gedaan voor het sinterklaasweekend hier. Zó lekker rustig op de weg en in de super. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 3-1 yess!! Dumphries, wat een harde werker zeg, zo leuk dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 18 minuten geleden zei Toos: Net boodschappen gedaan voor het sinterklaasweekend hier. Zó lekker rustig op de weg en in de super. Ik was net voor de voetbal.Superdruk overal. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Kwartfinale! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Nu een lekkere loempia uit de frituur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Bloemkoolsteaks uit de oven en frietjes uit de actifrypan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Gehakt cordon bleu, erwtjes en worteltjes en aardappeltjes uit de airfryer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Ik Franse frietjes avec en een kaassoufflé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Het roken van toen, is het drinken van nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden