lady jane Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 2 aardappelen in blokjes, groot stuk bloemkool in roosjes, en een runderbraadworstje in stukjes geknipt; beetje peperolie, veel knoflookteentjes en alles een kwartier in de acifrypan. jammie rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 8 uur geleden zei rapilos: So far so good, maar het is wel pittig. Vandaag maar niet naar de supermarkt. De kids willen sowieso Domino's. Eet smakelijk allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 1 uur geleden zei Kohtje: Even by the way: is @Houtje59@Houtje? yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 Hier een groente curry met van alles en nog wat: ui, knoflook (lekker veel), paprika, champignons, Chinese kool, bleekselder, tomaat, groene peperkorrels, gember enz. en straks zelf opgehangen Hangop met blauwe bessen. Hoi @Kohtje Ik vind jou helemaal niet oninteressant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 53 minuten geleden zei lady jane: yep Ja helaas is is @Houtje59ook @Houtje...... ze is 7 jaar !!! droog geweest, van 2005 tot 2012. Toen kreeg ze een relatie en dacht ze "ik kan ook wel één wijntje"... Conclusie: niet dus ( eerst wel, maar later na de relatie kwam ook het gevoel van **** (vul maar in)....en dat ging uiteindelijk weer niet goed. Dus weer terug Ik ga mijn best weer doen. chrisjelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 Hier zilvervliesrijst met versgemaakte curry! Mona toetje na (1/2). Jammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 2 uur geleden zei rapilos: Weekend @niks?? Het is pas dinsdag hoor ! Hete bliksem, ook heerlijk. maak ik van zelfgemaakte appelmoes, ui peper , aardappelen en stampen maar. Ik werk de ene week 2 dagen, de andere week 3 dagen. Dus ja heb weekend nu! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 Stamppot andijvie gegeten. Ik meld me meteen maar droog af.Spoorloos aan het terugkijken met poes op schoot en aan de andere kant m'n hond naast me. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 Druk dagje gehad. Eerst wezen lunchen met vriendin erna boodschappen gedaan. Net vlaaien besteld voor onze trouwdag en nu lekker languit chillen op de bank. Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 Op 15-11-2022 om 16:10 zei Oskar: Hoe gaat het met jou nu @Claudius? En met de strijd tegen Oom Bier? Die strijd wordt iedere dag moeilijker, verder gaat het gewoontjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 17 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 Dapper doorzetten @Claudius, je staat intussen best al een tijd droog toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 Reeds meer dan een jaar @Oskar karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 17 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 Wauw, dat is een mooie prestatie! Ik hoop dat het je sterkt om het ook op de moeilijke momenten vol te houden. Moedig voorwaarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden