Renee80 Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Ja ik ga dat doen @Freekie Hij heeft zo zijn eigen kijk op de zaken dus ik weet niet in hoeverre het gaat binnen komen, maar dan is het maar om voor mezelf weer duidelijk te stellen tot waar en niet verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 1 minuut geleden zei Freekie: @Likageef mij daar ook maar wat van, want soms zet ik me vraagtekens bij het hele bestaan en voel ik dat ik wankel... Oei @Freekie Existentiële kwesties? Zolang je de oplossing maar niet in een bierflesje gaat zoeken he, want daar ligt die niet hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 2 uur geleden zei Toos: Het smoezenboek lag open voor me. Je moet ook niet je oude boodschappenlijstje meenemen. Houtje59 en Toos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 1 uur geleden zei Renee80: Hij heeft zo zijn eigen kijk op de zaken dus ik weet niet in hoeverre het gaat binnen komen, maar dan is het maar om voor mezelf weer duidelijk te stellen tot waar en niet verder. Zet het eerst op papier en stuur het aan hem voordat je het gesprek aangaat. Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 3 uur geleden zei Spirit: Omdat @Zbbmijn maatje is en sommigen wat bezorgd zijn, deel ik mede, dat het goed gaat met hem.Omdat hij nu in zijn werkweek zit, komt hij wat minder op het forum.Ik heb dagelijks contact met hem. Dank, Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 @Freekievangen!!! Ik ken die wankele kant maar al te goed. Daarom deel ik ook deze kant. Want soms, opeens lijkt het, breekt de zon -even- door. Ik ben blijven drijven, maar het zwemmen ging niet vanzelf. Maakt niet uit. Ik ben weer over de drempel… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Blij dat ik weer thuis ben en nu weet ik het zeker!! Dit is niet mijn muziek. Ik ga me er ook niet in verdiepen, omdat het mijn interesse niet heeft.Wist het wel al, maar het is nu helemaal bevestigd.Ik voelde me duidelijk ook niet thuis in dit gezelschap.Ik voel me nu wat kriegel en moe, maar snap wel waar het vandaan komt.Misschien enigzins wel wat kriegel op mezelf.Waarom niet meteen nee gezegd op dit aanbod.Dit had ik toch van tevoren kunnen weten? Groentensoep en een tosti, jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Eén of andere schotel met sperziebonen en rijst en kipfilet erdoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 @Spiritmeestal is dat het ja. Dat je een beetje boos bent op jezelf. Maar maakt niet uit! Dit weet je weer voor de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 (bewerkt) 41 minuten geleden zei Spirit: ................. Groentensoep en een tosti, jullie? Ik ga zo de deur uit naar een restaurant waar ik een etentje/ samenzijn geef met alle (klein)kinderen en verdere familie- en vrienden, ter ere van mijn Sarah- verjaardag afgelopen donderdag nog. 5 november 2022 bewerkt door Remi1 toevoeging Lika, Houtje59 en Spirit reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Ik merk nu pas hoe moe ik eigenlijk mentaal ben.Hoe ik aan het stapelen ben en hoe dat kan leiden tot het consumeren van alcohol.Ik snap de link nu.Chaos in het hoofd, teveel aan mijn hoofd en de behoefte aan verdoven.Rust in het hoofd willen. Drank is geen optie meer, het zou heel even wat verlichting geven, maar daarna zou alles weer terugkeren met daarbovenop nog de extra kater en de spijt. Ik ga het me maar eens gemakkelijk maken voor vanavond.Een extra kussen in mijn rug en een goede film.Iemand nog een filmtip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Genoeg, Cape Fear, Ronin, Lady Macbeth, maar die is wat laat. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 En morgen lekker wandelen @Spirit? Ik heb geen filmtip helaas. veel plezier @Remi1! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Dankjewel! Over het drankgebruik zit ik niet zo over in. Iedereen mag eten en drinken wat of hoeveel die zelf wil, ik betaal en ze moeten toch zelf op eigen vervoer weer naar huis allemaal. Mijn verantwoordelijkheid is dat niet. Voor mezelf; Als ik eet is drinken geen trigger, misschien dat ik 2 aperitiefjes neem maar dat is het dan ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Dankje @Likagevangen!! Vanavond met de Kids patat gegeten met een kleedje op de bank en Netflix serie en kinderfilm gekeken zonder te roken buiten en zonder gestink met een 0.0 bier.. En toch is de zin niet weg want het zaterdag avond geknabbel is er. Maar dit weekend met Kids ben ik sterk Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Ik lig er alweer in... Drukke dag gehad, vanochtend dierenarts geweest met 1 van onze 2 ratjes.. Gisteravond leek het alsof hij de nacht niet ging halen, qua ademhaling en bewegingloosheid en voelde koud aan.. Vanochtend leek het beter. Toch antibiotica kuur meegekregen. Ze zijn inmiddels allebei 2.5 en dat is oud.. Dat hakt er bij ons wel in dan, nu bijna tegelijk met de Kids gaan slapen, heb het echt gehad vandaag. Veel plezier iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Hier ook drukke dag gehad, maar droog gebleven (mede door eten om 5 uur, onderweg vanwege file)...... @Renee80, ik heb de kinderen ook altijd gehad. Ex ging 2 uur verder weg wonen.....en had de kinderen om het weekend. Ik vond het een zware tijd! (Ik wilde ook liever geen ruzie, dat krijgen ze toch mee, hoe dan ook). In die tijd ook eerst (te) veel gaan drinken, en daarna gestopt, waardoor ik wel altijd kon rijden. Respect voor jou! En Welterusten voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Droge afmelding voor het dagpact. Welterusten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Ik lig er ook al een tijdje in. Heerlijk vind ik dat . Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Ik ben ook weer thuis van een geslaagd feestje. Het was mooi precies lang/ kort genoeg om te voorkomen dat het uit de hand zou kunnen lopen qua alc. 3 uren vrij eten en drinken. Daarbij was het voor de meesten van ons op loop- of zoals voor mij, fietsafstand. (5 minuten), dus een vrij veilig en bescheiden feestje vind ik maar daardoor enorm leuk en gezellig, en ik ben verwend met cadeautjes en bloemen. Zal uhp zoon nog even helpen met bed opmaken, die blijft hier thuis slapen vannacht anders moet hij nog treinen en dat hoet nou ook weer niet van van mij. Zijn bed staat hier nog steeds. Donder, niks en bolletje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Hier ookin bed, heerlijk! Zo'n heerlijk dekbedje, zacht kussen, geen JWW gehad, lezen! Dankbaar. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Thuis van restaurant! Niet gedronken. Wel moe... Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 november 2022 Rapport Share Geplaatst 5 november 2022 Wat leuk @Remi1! Wij gaan morgen naar zo'n restaurant met mijn schoonouders en familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 6 november 2022 Rapport Share Geplaatst 6 november 2022 @genoeg maar dat heb je toch maar mooi gedaan Ik herken me enorm in wat je schrijft. Maar het was/is het me nog steeds waard. - zonder de mannen op het forum voor het hoofd te willen stoten - Ik denk dat er een hele generatie vrouwen van rond de veertig op de helling staat. Onze grootmoeders hebben in de jaren zeventig gevochten voor dezelfde rechten, en die hebben we gekregen, maar wat is het gevolg? Als het er op aankomt, vecht een vrouw nog altijd als een leeuwin voor haar kinderen, we hebben het fictieve recht om te werken, maar als de man het laat afweten staat de moeder sowieso op om haar kroost te beschermen. Dat is iets biologisch, waar de politiek geen rekening mee houdt. Francoise en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden