Quinn Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Of juist minder krampachtig en hard m'n best doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 10 minuten geleden zei Quinn: Of juist minder krampachtig en hard m'n best doen. Je moet doen wat voor jezelf goed voelt en hopelijk is dat dan ook het goede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 (bewerkt) 4 uur geleden zei Quinn: Of juist minder krampachtig en hard m'n best doen. Of minder krampachtig hard je best doen? Bij mij werkt dat best heel goed.milder zijn naar jezelf. 31 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 En milder zijn naar anderen? karin123 en Renee80 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Artax: En milder zijn naar anderen? Wie? Ik? Zou handig zijn als je een naam erbij vermeld. 31 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Hier zo ff een to good to go box ophalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Ik zit aan de rijstwafels met een smoothie. Nu geen trek meer in eten Maar is al gekookt dus alleen opwarmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 (bewerkt) Verse tomatensoep met heel veel tomaten. Patat met appelmoes /mayo en karbonade met gefruite uitjes. Vanavond thee met een banaan. 31 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 6 uur geleden zei Quinn: Of juist minder krampachtig en hard m'n best doen. Waar doe je krampachtig en hard je best voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Heerlijke dag gehad! Op naar de 15’e maand adb. Ik ben zo dankbaar! Helaas vanwege inlog problemen ander account moeten aanmaken. In feite ben ik Senna33, dus al langer lid. En ik ben niet de trol die de nieuwkomers beweren na mijn opmerking dit weekend… Justincase… Spirit, Donder en niks reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Goedenavond. Kinderen op bed, S een vergadering dus dacht kom jullie even vervelen. bumperjim en Renee80 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Gegeten en nu kwartje met vers fruit...... dag 9 bijna in the pocket. @Renee80 gaat ons @Team23Tien strak de nieuwe week in? Ja hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Goedenavond @niks, had je een fijne dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Gewerkt, hardgelopen, bootcamp en de jumbo op 5 minuten afstand van de bootcamp.. DAGPACT: Yvonne fonny Genoeg Renée Toos Freekie Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Oef @Freekie, ik vroeg me al af waarom je er niet was op het dagpact vandaag Goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 als @Prana nu ook nog even kan aanmelden, kan ik met een gerust hart gaan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Reacher: Waar doe je krampachtig en hard je best voor? Krampachtig m'n best aan het doen om het het best te doen. Niet dat het helpt, want goed genoeg is het toch nooit. 31 oktober 2022 bewerkt door Quinn niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Waarom reageer je met sad op wat ik ging eten @Renee80? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Heb ik dat gedaan @Remi1? Misschien vind ik je eten niet zo lekker dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Ik meld me droog af. Dag 9 is binnen. Zo gaat het, dag voor dag. Slaap wel frummers, morgen vroeg werken rapilos en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 (bewerkt) Dan mis je denk ik de clue waarom hier gemeld wordt dat er gegeten wordt. @Renee80 Ik duik er ook in. Drukke productieve dag gehad toch nog. Nog ff op bed tv kijken. Lekker koese allemaal. 31 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 1 uur geleden zei Renee80: Goedenavond @niks, had je een fijne dag? Ik heb gewerkt vandaag, ik werk de ene week 3 dagen en de andere week 2. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Weet je wat jouw probleem is Remi/Bor or who ever? * Probeer om wat meer inzicht in jezelf te krijgen Spirit en Remi1 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 @Remi1is dat zo denk je? Iemand mag toch een mening hebben hoe iets smaakt, lekker of niet lekker? In ieder geval ik lig er al mooi vroeg in. Morgen mooi vroeg op, dan ben ik ook vroeg vrij. Morgenavond komen de kids weer terug.. Moet nog ff Stofzuigen en wat opruimen enzo niks en Renee80 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Fijn dat je je weer hebt herpakt @Freekie Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden