rapilos Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Hoi @Houtje59, Ja zeker, ik ken je ook nog van lang geleden. Welkom terug ! Houtje59 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Ik voel me een beginneling hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 4 minuten geleden zei Freekie: Goedeavond, vanavond heerlijk uit eten geweest, met beide Kids en mijn ex vriendin van 13 jaar geleden (van voor de kinderen). Daar ben ik tegenwoordig super goede vrienden mee. 0.0 gehad. Toch nog even op het dagpact haha Niet omdat het moet, maar omdat het kan! DAGPACT: Fonny Yvonne Toos Spirit Houtje59 Freekie Goed gedaan man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Zojuist zei Freekie: Ik voel me een beginneling hihi Ik moet helemaal opnieuw beginnen hoor! En alles is relatief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Zitten we hier gezellig nog in Limburg, ons te verkneukelen op twee kwissen op rtl 4.... Kunnen we alle zenders van de wereld krijgen maar geen rtl 4 Houtje59 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 @Houtje59 jazeker is @Hadocque @haddock, daar is maar eentje van. Ik ken je ook alleen van horen zeggen (2016 hier), maar jij was toch ook van de kookwekker? @Reacher heb je de nieuwe Winnie the Pooh film al gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 10 minuten geleden zei Quinn: @Houtje59 jazeker is @Hadocque @haddock, daar is maar eentje van. Ik ken je ook alleen van horen zeggen (2016 hier), maar jij was toch ook van de kookwekker? @Reacher heb je de nieuwe Winnie the Pooh film al gezien? Ja zeker! De kookwekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Houtje59 was ooit Houtje zonder 59, net als Hadocque ooit Haddock was. Sinds het jaar onzes heren 2007 schat ik zo. Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 4 minuten geleden zei Hadocque: Houtje59 was ooit Houtje zonder 59, net als Hadocque ooit Haddock was. Sinds het jaar onzes heren 2007 schat ik zo. Leuk! 2005! Vóór de (door ons) georganiseerde revisie van het forum in 2006...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 (bewerkt) Heb ik nooit last van gehad. Kwam denk ik 2006. Meest geleerd van Bammie, sit back. 24 oktober 2022 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Geen fijne dag gehad.Te privé om hier verder op in te gaan, maar voel me knap down. Moet er mee om leren gaan, dat ook dit soort dagen erbij horen. Droge afmelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Sterkte @Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Sterkte @Spirit. Je kunt het aan he? Je doet het immers al!! Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 Sterkte @Spirit! Je bent niet alléén enondanks slechte dag heb je het wél gered! Chapeau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2022 (bewerkt) Ik lig ook droog in het HoutHok. Slaap wel allen en dank voor warm welkom en steun! 23 oktober 2022 bewerkt door Houtje59 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Hoi @Houtje59, was jij dat niet van "gat in je hart"? Ken je ook van teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 46 minuten geleden zei Francoise: Hoi @Houtje59, was jij dat niet van "gat in je hart"? Ken je ook van teruglezen. Ja ZEKER....... het gat in je hart...... inmiddels allerlei therapie gevolgd, wil ik graag een andere keer meer over vertellen. Het gat is een stuk kleiner maar doet soms nog wel zeer ( en dat mag)..... Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden