Etty Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Zojuist zei Etty: Goedemorgen, Ha! De jouwe had ik al. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 29 minuten geleden zei Reacher: @ikkanhet I am sober to Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 En waar blijft de mok voor @Quinn nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 @Quinn Omdat dit vast is wat hij voelt als hij net wakker is Francoise en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Nu stop ik hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Eentje voor jou @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Goedemorgen. Werken en derde vaccinatie vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Groot gelijk, je hebt meer dan je best gedaan. Als nu iedereen nog niet hartstikke vrolijk en blij aan de vrijdag begint weet ik het niet meer hoor. Ik durf het bijna niet te zeggen.... maar de zon schijnt hier Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 (bewerkt) Ik heb in ieder geval mezelf opgevrolijkt @Lika 21 oktober 2022 bewerkt door Reacher Dubbel woordje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Goedemorgen. Jammer, net te laat voor een mok. DAGPACT Fonny Renée Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 @Toos Toos en Donder reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Nou hier al een halve dag erop zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Dank je wel @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 1 minuut geleden zei ikkanhet: Nou hier al een halve dag erop zitten. Om 5 uur lig ik nog op één oor. Dat is midden in de nacht! Ik ben een avondmens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Hebben jullie nog een beker voor mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 DAGPACT Fonny Renée Toos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Goedemorgen @Spirit, schuif lekker aan! Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Bedankt voor de leuke mokken. De loodgieter is al een dik uur bezig .Iets met leidingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 @Spiritnog eentje om je tijd door te komen deze ochtend. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 1 uur geleden zei Toos: Om 5 uur lig ik nog op één oor. Dat is midden in de nacht! Ik ben een avondmens. Ik ook Toos als het slapen zou lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 @Reacherwat ben je toch een leuk mens Voelde me vanochtend afgewezen. Ben continue voor iedereen in de weer , kaartje hier , bezoekje daar , telefoontje hier , belletje daar . Zoveel mensen om me heen waar het niet zo goed mee gaat . Zucht . Toen ik vanochtend Vriendin Appte voor koffie omdat ik door al die anderen haar ook alweer ff niet gesproken had , zei ze dat ze griep had en dus niet op visite zat te wachten nu . Toen ik net naar de winkel ging zag ik haar lopen met haar hondje. Want ja die moest er ook uit natuurlijk. Klopt ook , maar toch..... en dan komt zo'n vrolijke lieve mede forummer met zoveel positieve energie rondstrooien . Mijn dag is weer goed Vanmiddag werken in het boetiekje, vrijwilligerswerk. Renee80, Tatum en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Dat slapen is voor mij ook nog steeds een dingetje.Vannacht volgens mij een tropennacht.Nog net mijn waaier niet aan gedaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden