Spring naar bijdragen

Wo 19 okt 2022


bumperjim

Aanbevolen berichten

Nou, nee hoor @Lika.Ik blijf er vrij nuchter onder.

Het stond echter niet op mijn planning.

Zo gebeuren er altijd wel weer onverwachte dingen.Er zijn ergere dingen dan dit.Het is lastig, dat is alles, maar vrijdagmorgen komen ze gelukkig al.Ik leer steeds meer met dit soort situaties om te gaan.

Ik bekijk het maar met een flinke dosis humor. Dat scheelt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thuis. Prima en jammer en goed enzo. 
Ik vond het heerlijk, maar het wordt tijd voor een andere aanpak denk ik. Minder dat ik de boel allemaal regel. Ik heb daar niet zo’n zin meer in en het hoeft ook niet meer. Tijden veranderen. Ik moet leren hulp vragen. Ook dat. Of zeggen dat ik iets niet wil en aangeven wat ik wel wil. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het was heerlijk. Ik merk alleen dat ik mezelf EN mijn gezin behoorlijk in de weg zit af en toe. (En zij mij…) dat heeft zoals @Francoisezegt met die controle drang /regelgewoonte van mij te maken. Zoals mijn man zegt: je hoeft maar met je ogen te knipperen en je hebt het al geregeld….

Andere kant is dat ik het zelf niet meer zo goed aan kan/wil. Misschien overgang , misschien wat dan ook… geen idee. Het vergt wat om te veranderen van allen. Ik sprong af en toe uit mijn vel. Omdat ik het dan niet aan kan. Ik wil het goed regelen enz.

ik zag dat als ik dat aangeef ik geholpen kan kan worden . Dat vind ik moeilijk om op tijd en gedoseerd te doen.  Maar het is wel zeer de moeite waard om te leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je niet een kid om dat van je over te nemen? Je hebt er vast wel 1 die op je lijkt.

Laatste keer dat wij in Parijs waren stopte ineens de tram ermee. Wij uitstappen, wachten op de volgende, kwam niet, lichte ergernis. Toen keek holenbeer even op van haar telefoon: "Er is een probleem op de lijn, ze hebben bussen ingezet, daar staan ze en ze gaan zo weg dus loop achter me aan". Heerlijk, die nemen we volgende keer weer mee :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies @bumperjim! Ik zei het hier maar even hardop tegen mezelf (en jullie) om het wat meer te markeren in mezelf. Ik loop al zo lang hetzelfde paadje dat ik even moeite moet doen om een nieuw paadje te gaan bewandelen. Maar dat ben ik wel waard en ik gun het mijn gezin ook!

#transportcoordinator geregeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...