Donder Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Een bakje om de dat te beginnen maar. DAGPACT: Fonny Yvonne 23 september 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Baskeman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 dagpact: fonny Renée Goedemorgen iedereen en dank voor de koffie @Yvonne, voor mij extra sterk aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Jij ook een goedemorgen Renée, je gooide twee deelnemers van het dagpact af, die extra sterke koffie zul je wel nodig hebben denk ik DAGPACT: Fonny Yvonne Baskeman Renée nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 @Yvonne danku Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Fonny Yvonne Baskeman Renée Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keet Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Goedemorgen! DAGPACT: Fonny Yvonne Baskeman Renée Roberto Keet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Goede morgen allemaal een hele fijne dag mensen. Geniet ervan. Hier op t gemak want we hebben weekend. Gaan lekker in huis rommelen en even naar de markt voor groenten voor de komende week rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Goedemorgen allemaal Bewolkt, frisje, maar prima verder. Koffie met bananenbroodje Straks misschien even naar de tuin als het droog blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Gut murninkjes. Hé waar is ikkanhet? Een paar daagjes zonder internet gezeten. Storing. Gelukkig heb ik nog veel docu's. Verder ben ik m'n vijver aan het leeg maken. Toch wel een hoop werk.15 mtr. water maar goed, zo blijf ik aan de gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Goedemorgen, Vandaag in de tuin aan de slag want morgen weer regen verwacht, DAGPACT: Fonny Yvonne Baskeman Renée Roberto Keet Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Goeiemorgen lieve frummers Goeiemorgen bollewolletje hier ben ik. nancy en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Baskeman Renée Roberto Keet Toos Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 (bewerkt) Beste mensen, Vannacht droomde ik dat het al 1 oktober is en ik nog drie weken voorbereidingstijd heb om op vakantie te gaan. Mijn planning was ergens in november, maar Divali is dit jaar op 24 oktober. Twee jaar geleden heb ik al DTP (10 jaar) en Tyfus (3 jaar) vaccinaties laten verlengen. Die reis ging vanwege Covid niet door. Inmiddels heb ik 4 covid prikken gehad en 1 monkeypox. Op 4 oktober boosterprik hepatitis B. De eerste was ruim 40 jaar geleden is nog minimaal werkzaam. Ik wil nog een rabiës vaccinatie, die zijn moeilijk verkrijgbaar. Wat een gestress allemaal om rustig op vakantie te kunnen gaan. 23 september 2022 bewerkt door Roberto Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Baskeman Renée Roberto Keet Toos Claudius Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 Goedemiddag.. Productief dagje hier. Alle boot- troep opgeruimd, gewassen en gelucht tot volgend vaarseizoen. Intussen verse (tuin)groenten schoon gemaakt, gekookt en in ingevroren. M"n kledingkast gedaan d.w.z. de truien en spijkerbroeken naar voren halen en de zomerrokjes, korte broeken en jurkjes en ver achterin in de kast. Terwijl ik dat deed begon het te regenen en heb ik gelijk m"n shirt maar verwisseld voor een trui en nog erger; ik heb de kachel aan gedaan. nancy en Renee80 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 (bewerkt) Damn! Ineens is het wel echt herfst op deze eerste officiële herfstdag he?! Gister vaarde ik nog in de volle *moet ff afkicken ervan, komt vast wel weer goed* 23 september 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 (bewerkt) DAGPACT: Fonny Yvonne Baskeman Renée Roberto Keet Toos Claudius Spirit Remi 23 september 2022 bewerkt door Remi1 puntje eindelijk gelukt. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 23 september 2022 Rapport Share Geplaatst 23 september 2022 LOL @Remi1 hier brandt die ook al af en toe, maar nu is het hier 19 graden in huis, net genoeg om met een trui comfortabel te zitten, zeker zolang ik bezig blijf. Ik probeer mijn gedachten maar wat te verzetten, want de trek slaat toe, vrijdagavond, rond de vieren, ik kan de klok er bijna op gelijk zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden