Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 september 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. 

Gefeliciteerd @lady jane! Geniet van jullie lunch. En @bolletje, wat leuk dat je achternichtjes komen, leuk dat je met ze gaat knutselen. 

Ik ga dit weekend natuurlijk weer zwemmen met de kleinkinderen, verder weet ik het nog niet. 

Begrijp ik nou goed dat je man jarig is, @ikkanhet? Dan ook gefeliciteerd! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lady jane:

hier is het van 25 naar 21 graden gedaald binnen

21? Dat is nog best warm, dan houd je zeker alles dicht? Bij mij binnen is het 18-19 graden, ik heb even de ramen open. Buiten is het 12 graden. Sokken en vest aan, de kachel mag pas op 1 oktober aan (en 1 mei uit) probeer ik als richtlijn aan te houden. Zo tussen de buien door schijnt de zon, heerlijk weer wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Herfst.
ook niet erg hoor.
Hier binnen nog ruim 22 graden
Buiten 14.
ik bof, dat als de zon schijnt in de middag, het hele huis meteen warm word.
probeer de verwarming ook zo lang mogelijk uit te stellen
Moest vorige maand bijna 900 euro bij betalen, dus maar niet aan denken wat het dit jaar dan wel niet gaat worden :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit wil ik even met jullie delen: 2 wkn geleden heb ik bloedgeprikt en toen bleken mijn leverwaarden extreem afwijkend te gaan. Nadat de huisarts met de MDL-arts van het zkh had overlegd ben ik opnieuw gaan bloedprikken. Gelukkig waren de ontstekingswaarden voor nu goed, maar ik zit wel op het randje. De waarden zaten iets boven de bovengrens. Nu moet mijn huisarts er een beleid op maken. Hij was op vakantie en ik had een vervangende huisarts. Zij gaat het overdragen. Geen idee wat voor beleid er dan gemaakt wordt. Lijkt me logisch dat ik gewoon niet meer moet drinken. Verder zou ik het niet weten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Puckje:

Dit wil ik even met jullie delen: 2 wkn geleden heb ik bloedgeprikt en toen bleken mijn leverwaarden extreem afwijkend te gaan. Nadat de huisarts met de MDL-arts van het zkh had overlegd ben ik opnieuw gaan bloedprikken. Gelukkig waren de ontstekingswaarden voor nu goed, maar ik zit wel op het randje. De waarden zaten iets boven de bovengrens. 

@Puckje, hoe hoog zijn die waarden nu?
Asat, Alat, GammaGT?
In principe gaan ze vanzelf omlaag als je stopt met drinken.

Overigens heb ik niet begrepen waarom ze bij jou zo extreem hoog waren.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Puckje:

Mijn gamma GT zat boven de 300. De overige boven de 200. Ze hebben het de 2e keer niet gemeten. Toen hebben ze alleen naar mijn ontstekingswaarden gekeken. Ze waren bang dat ik een leverontsteking zou hebben. 

Ja, dat soort waarden komen voor bij acute hepatitis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Toos:

Kun je dan niet beter je maandelijkse bedrag nu alvast omhoog schroeven?

Dat kan niet Toos,
We zitten in een appartementencomplex met blok verwarming.
Iedereen betaald een bepaald voorschot per maand
dat is voor iedereen hetzelfde.
Ze hebben al wel 25 euro per maand omhoog gegooid sinds een paar maanden, maar vrees dat dat niet genoeg is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister heit gelukkig toch nog thuis mogen brengen. Thuis is beter dan ziekenhuis he.
Zonet z"n bed verschoond, de was en boodschappen voor hem gedaan. Verder had ik nog wat restjes over die hij zo op kan warmen vanavond.
Ik heb er dan altijd wel weer (tijdelijk hoop ik) een dagtaak bij (naast de thuiszorg die hij al krijgt) maar als hij er beter van wordt doe ik dat graag, ik gun hem dat zo want hij is zo goed als uitbehandeld.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

  • Roberto
  • Fonny
  • Baskeman
  • Toos
  • Claudius
  • Spirit
  • Remi

Tenminste, ik denk dat dat je bedoeling was @Baskeman?

Kijk eens @Roberto, ik maak vorderingen. Met opsommingstekens en wel, ja ja. Hoe ik het gedaan heb weet ik ook niet maar het staat!:D

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...