ikkanhet Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goede morgen @ikkanhet en goedemorgen allemaal. Hier vandaag op t gemak. Even naar de bieb voor nieuwe boeken. Wennen aan de herfst die is begonnen. Ik hou van seizoenen in Nederland Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goeiemorgen @Berkje Wens je een mooie relaxte dag Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goedemorgen. Dilemma van vandaag: zal ik de kachel aansteken of nog een dag uitstellen? Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goeiemorgen @Donder Heb hem vast aangestoken kun jij nog ff verder twijfelen. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 3 minuten geleden zei ikkanhet: Heb hem vast aangestoken kun jij nog ff verder twijfelen. Ik ben om, hij gaat aan. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 3 minuten geleden zei Donder: Ik ben om, hij gaat aan. Dan zul jij het lekker warm krijgen. Hier gaat hij nog niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 6 minuten geleden zei ikkanhet: Dan zul jij het lekker warm krijgen. Hier gaat hij nog niet aan. Hij is al aan, gezellig hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 1 minuut geleden zei Donder: Hij is al aan, gezellig hoor! Dat is zeker gezellig heb het gelukkig nog niet koud. Heb ff lang zal hij leven naar boven gestuurd dan is er meteen een wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 7 minuten geleden zei ikkanhet: Heb ff lang zal hij leven naar boven gestuurd dan is er meteen een wakker. Geen ontbijt op bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 2 minuten geleden zei Donder: Geen ontbijt op bed? Nee daar houden wij allebei niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goedemorgen @berkje, @Donder en @ikkanhet. Geen ontbijt nog, maar wel een bakje. Quinn, Donder en Berkje reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goeiemorgen @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goodmorning @Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 9 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goeiemorgen @Robertoen @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goedemorgen allemaal! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 goeiemooiemorgen frummers hier is het van 25 naar 21 graden gedaald binnen geen kachel nog maar wel lange mouwen en sokken een klein maandje te vroeg voor wat ik zou willen maar evengoed luxetemperatuur nog nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goeiemorgen @Baskemanen @lady jane Baskeman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 46 minuten geleden zei Fonny: Baskeman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Goeie morgen allemaal. Hier nog zomers aangekleed, dat kan makkelijk. Morgen bezoek dan komen mijn achternichtjes. 7 en 8 jaar en ga ik ze kaarten leren maken. Dat zal een kolerenzooi worden want er wordt gewerkt met ecoline, papier en verf. Dus vandaag alles maar goed afdekken.Hahahaha. Ik heb er wel veel zin in. En gaan jullie nog iets leuks doen het weekend? Quinn, rapilos, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 leuk Bol! Ik ga zo naar Rotjeknor na het zwemmen dochter is 27 geworden vandaag en ik mag mee lunchen bolletje, Remi1 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden