Quinn Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Morgen. Het stormt hier, maar dan wel zonder regen. Wel zo hard dat het klinkt naar herfst. Net de fiets van zoon maar binnen gezet, hoewel het eigenlijk verdiend zou zijn als die straks bij de overburen in de tuin is zijn gewaaid. Maar vooruit maar weer. Zo maar eens douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Goeiemorgen @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Goede morgen @Quinn en @ikkanheten goede morgen allemaal. Hier op t gemak opstarten en aan de slag. Dat t maar een mooie dag mag zijn voor ons allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Goeiemorgen @Berkje Mooie dag voor jou ook. Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Goedemorgen allen. Hier ook veel wind. Komt overeen met mijn gedachten. Schieten ook alle kanten op. Een mok koffie is welkom. Nu maar hopen dat @Yvonnezich gauw meldt. Fijne dag voor iedereen en houd het droog! Dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Goeiemorgen @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Fonny Donder, Soberbunny3 en Roberto reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Heej. Top of the morning to ya. Zo, wat een nacht. Maar hij is weer achter de rug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Goeiemorgen frummers, Storm? Het is hier windstil. Het heeft vannacht ook niet echt gewaaid hier, ook geen drup regen gehad de laatste dagen natuurlijk Afijn, een bakje eerst maar. Quinn en Prana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Goeiemorgen @Fonny, @lady jane, @Reacheren @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Goeiemorgen @Donder Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 DAGPACT: Maja Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Hoezo "wat een nacht" Reacher? Moghu allemaal, Ik heb me net aangekleed voor het bezoek. Nieuw kunstgebit gehaald gisteren. Naar de kapper geweest dreadlocks laten zetten. Kleren gekocht inc. blote buik, de mijne is veel te dik, en rode pums met 20cm. hak. Dezelfde lipstick. Dat staat cool. O ja en een een levensgrote tatoo laten zetten van hun toeties. Nou kan ik voor de dag komen hé? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Goeiemorgen bollewolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Goeie morgen wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Hahaha, leuk @bolletje, je zult dus stralen vandaag... Is het gelukt de vijver helemaal leeg te krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 DAGPACT: Maja Fonny Yvonne Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Zoiets maar andere kleuren. Nou Vonnie ik had hem bijna leeg maar toen is het gaan regenen en ja %%^&*(. Maar volgende week wordt het weer wat droger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 17 minuten geleden zei bolletje: Hoezo "wat een nacht" Reacher? Moghu allemaal, Ik heb me net aangekleed voor het bezoek. Nieuw kunstgebit gehaald gisteren. Naar de kapper geweest dreadlocks laten zetten. Kleren gekocht inc. blote buik, de mijne is veel te dik, en rode pums met 20cm. hak. Dezelfde lipstick. Dat staat cool. O ja en een een levensgrote tatoo laten zetten van hun toeties. Nou kan ik voor de dag komen hé? Wil je verkering met mij? Soberbunny3 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Oei, ik had die regen van jullie wel willen hebben hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Goedmorgen allemaal. Dagpact: Maja Fonny Yvonne Yana Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Fonny: Goedemorgen allemaal! Goedemorgen @Fonny, ik ben blij dat je vandaag je naam niet in hoofdletters geschreven hebt. Ik had gisteravond al een behoorlijk pittige reactie in gedachten als je het nog een keer zou doen. Hoef ik hier gelukkig niet te schrijven. 15 september 2022 bewerkt door Roberto Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden